دومین نشست همکاری های رسانه ای ایران و روسیه


دومین نشست همکاری های رسانه ای ایران و روسیه

دومین نشست کمیته همکاریهای رسانه ای ایران و روسیه به میزبانی وزارت مخابرات، توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه در روزهای 18 و 19 آذر ماه بر گزار می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، دومین نشست کمیته همکاریهای رسانه ای ایران و روسیه در روزهای 18 و 19 آذر ماه به میزبانی وزارت مخابرات، توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه و به ریاست آلکسی وولین معاون وزارت مخابرات، توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه و محمد خدادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در شهر مسکو برگزار می گردد.

خاطرنشان می شود که در این نشست، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و همچنین رسانه های منتخب ایران و روسیه حضور دارند.


در این دور از گفتگوها زمینه های همکاری و هم افزایی در حوزه رسانه بین دو کشور در راستای تقویت مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و پیگیری توافقات و تفاهمات اولین دور گفتگوها که سال گذشته در تهران برگزار شد، توسط نمایندگان رسانه های دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بازدید از مراکز رسانه ای و آشنایی با تجربیات روسیه در این زمینه و گفتگو با اندیشمندان و صاحبنظران روسیه و همچنین شرکت در همایش ایرانشناسان روس از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سفر هیات رسانه ای ایران به مسکو می باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین