آزادی مشروط ستاره تیم ملی والیبال فرانسه با وثیقه 10 هزار یورویی


آزادی مشروط ستاره تیم ملی والیبال فرانسه با وثیقه 10 هزار یورویی

تهران- ایرنا- دادگاهی در برزیل حکم آزادی مشروط ستاره تیم ملی والیبال فرانسه را به دلیل آزار جنسی یک زن با قرار وثیقه 10 هزار یورویی صادر کرد.

وکیل انگاپت با اثبات این استدلال که هیچ دلیلی برای نگه داشتن موکلش در زندان وجود ندارد، موفق شد وی را از بازداشت آزاد کند.

انگاپت به همراه تیم زنیت روسیه برای شرکت در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان در شهر بتیم برزیل حضور داشت. این تیم پس از کسب مقام سومی راهی مسکو شد اما انگاپت به دلیل بازداشت در برزیل ماند.

انتظار می‌رود وی طی ساعات آینده راهی اروپا شود.

سخنگوی پلیس بلوهوریزونته امروز به آسوشیتدپرس اعلام کرد که انگاپت به یک بازداشتگاه در نزدیکی شهر کونتاگم منتقل شده‌ است.

انگاپت مدعی شده که این زن را با یکی از دوستانش اشتباه گرفته بود. بر اساس قوانین برزیل، آزار جنسی ممکن است مجازاتی تا پنج سال زندان در پی داشته باشد.

انگاپت یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر والیبال جهان است اما سوابق متعدد قانون‌شکنی در کارنامه خود دارد. این بازیکن در سال ۲۰۱۶ به دلیل کتک زدن مامور مترو،‌ سه ماه زندانی شد. در سال ۲۰۱۳ هم سابقه دعوا در یک کلوپ شبانه را داشت. در سال ۲۰۱۵ هم با سه نفر تصادف کرد اما از محل حادثه گریخت. به این دلیل پارسال یک دادگاه در مودنا ایتالیا او را به یک سال زندان و باطل شدن گواهینامه به مدت یک سال محکوم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟