چالش بازاریابی دغدغه محققان وپژوهشگران دراستان چهارمحال وبختیاری می باشد


چالش بازاریابی دغدغه محققان وپژوهشگران دراستان چهارمحال وبختیاری می باشد

ایرنا نوشت : معاون توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت :چالش بازاریابی در داخل استان یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از محققان و پژوهشگران استان است و آنها را مجبور کرده تا برای فروش محصولات خود به استان‌های دیگر رجوع کنند

لیلا محمدیان روز چهارشنبه در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر این استان افزود: با هدایت پژوهش‌های حوزه علوم انسانی بر آسیب‌شناسی مقاومت بازار این استان نسبت به خرید محصولات پژوهشگران خود می‌توان این آسیب را به خوبی برطرف کرد.

وی ادامه داد: چالش بازاریابی در داخل استان یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از محققان و پژوهشگران استان است و آنها را مجبور کرده تا برای فروش محصولات خود به استان‌های دیگر رجوع کنند.

محمدیان، با تاکید بر حمایت بیش از پیش از ایده‌های جدید و طرح‌های نوآورانه در استان، خاطرنشان کرد: هفته پژوهش و فناوری فرصت مناسبی را در اختیار ما قرار داده است تا با هم‌افزایی و همکاری لازم بتوان بستر مناسب حمایت از پژوهشگران را فراهم کرد.

معاون توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: همه در برابر توسعه و پیشرفت استان مسوول هستند و این زنجیره باید به هم متصل شود تا خروجی آن به رونق تولید و توسعه پایدار استان منجر شود.

محمدیان افزود: حمایت از تولیدکنندگان و محققان داخلی از راهکارهای اصلی خروج کشور و استان از رکود است از همین رو به جای تزریق ناامیدی در جامعه باید با حمایت از این بخش مردم را به آینده امیدوار کرد.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش یک روند هوشمندانه است که کشورهای پیشرفته و فراصنعتی برای آن برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کنند و این موضوع می‎طلبد تا ما نیز در این عرصه اقدامات بیشتری انجام دهیم.

گفتنی است ، در این جشنواره از پژوهشگران و فناوران برتر استان در حوزه دانشجویی، دانشگاهی، واحدهای فعال در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی، کارمندان دستگاه‌های اجرایی و طرح‌های برتر با موضوع رونق تولید تجلیل شد.

46

کد خبر 1330117

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟