برگزاری نشست هم اندیشی مدیران منطقه 4 کشوری به دبیری اردبی


برگزاری نشست هم اندیشی مدیران منطقه 4 کشوری به دبیری اردبی

نشست هم اندیشی مدیران منطقه 4 کشوری با حضور مدیران کل استان های اردبیل،آذربایجان شرقی و غربی ،زنجان و کردستان در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان به دبیری حجت الاسلام والمسلمین دکتر ستوده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، در این نشست ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل ضمن قرائت مصوبات قبلی ،تاکیدات حجت الاسلام والمسلمین دکترخاموشی ریاست محترم سازمان را به استماع حضار رساندند.

وی در این نشست گفت:زمانبندی برگزاری جلسات و نیز مکان برگزاری جلسات که به صورت دوره ای خواهد بود جزو برنامه ریزی هایی است که باید صورت پذیرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت:همت همگانی برای گسترش فرهنگ وقف در راستای خدمت به آحاد جامعه علی الخصوص قشر ضعیف جامعه و برگرداندن اعتماد به مردم باید با قوت بیشتری پیگیری شود.

ستوده گفت:انتخاب امین برای مدیریت بخشی از موقوفات از جمله سیاست هایی است که سازمان تاکید ویژه ای بر آن دارد.حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد مسئول اموراستان های سازمان اوقاف و امورخیریه مهمان ویژه این نشست بود .

قبل از شروع این نشست بازدید از امام زاده سیدابراهیم(ع) زنجان و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان آیت الله زنجانی از جمله برنامه هایی بود که صورت پذیرفت. بعد از این مراسم نیز بازدید از حسینه اعظم زنجان و نیز دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه هایی بود که انجام شد.

۴۶

کد خبر 1330127

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط