بیت سعید: پنالتی روی من صد در صد بود


بیت سعید: پنالتی روی من صد در صد بود

وینگر فولادی ها معتقد است که داور دیدار در دیدار با تراکتور باید خطای مدافع حریف روی وی را اعلام می کرده و با این اشتباه سهوی یک پنالتی آنها سوخته است.

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید وینگر سوسنگردی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار با تراکتور در تبریز گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم. آنالیز خوبی روی تیم تراکتور داشتیم، آنها بسیار پرمهره هستند و کاپیتان های تیم ملی را در اختیار دارند. با این حال ما هم فولاد هستیم و برای برد به میدان رفتیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم بازی را تحت کنترل داشتیم و برنامه های کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا کردیم، اما متاسفانه روی یک صحنه مشکوک گل خوردیم، فکر می کنم در آن صحنه توپ به دست خانزاده خورد و سپس وارد دروازه ما شد. با این حال به نظر داور احترام می گذاریم اما این اشتباهات کمر تیم ما را خم کرده است.

بیت سعید: پنالتی روی من صد در صد بود

بیت سعید درباره صحنه مشکوک پنالتی گفت: واقعا نمی دانم چگونه پنالتی اعلام نشد، قطعا پنالتی بود و روی من خطا شد. فکر می کنم اگر پنالتی اعلام می شد روند بازی تغییر می کرد و ما به هیچ وجه در این دیدار لایق باخت نبودیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)