انتخابات باعث انسجام ملی و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد


انتخابات باعث انسجام ملی و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه انتخابات باعث انسجام ملی و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد، توصیه کرد: مردم باید از این حق خود استفاده کرده و در انتخابات شرکت کنند. این مشارکت به معنای این نیست که مردم راغب به انتخابات باشند بلکه مشارکت مردم پیام پشتیبانی و حمایت آنها از نظام را خواهد داشت.

دکتر "محمدجواد فدایی" امروز ۲۴ آذرماه در شورای اداری استان کرمان گفت: ما مسئولین در کارها و تصمیماتی که در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، باید نهایت دقت و بررسی‌های همه جانبه را داشته باشیم. در برخی موارد تصمیمی می‌گیریم که تصور داریم،تصمیم درستی است اما ممکن است آن تصمیم درست نبوده و حتی ضد خدمت باشد و بیشترین ضرر در این مواقع رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه چون فکر می‌کنیم، فکر درستی انجام می‌دهیم اما درست نیست هم به خودمان و هم به جامعه ضرر خواهیم رساند، بیان کرد: به‌طورمثال در انتخابات شاید کاری انجام دهیم که تصور می‌کنیم کار درستی بوده اما ممکن است، کار درستی نباشد.

استاندار کرمان استعانت از خدا، مشورت و حرکت در چهارچوب قانون را از راهکارهای کمتر شدن خطاها برشمرد و در ادامه با اشاره به سفر اخیز رییس جمهور به استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه در این سفر پروژه های بسیار خوبی در سطح استان کرمان به بهره برداری رسید و نیاز است پروژه‌های جدیدی دیگری برای استان کرمان تعریف کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود، انتخابات مجلس در سال‌جاری را یک اتفاق بزرگ برای کشور دانست و بیان کرد: سلامت انتخاباتامری بسیار مهم در برگزاری انتخابات است و باید در انتخابات به‌گونه‌ای رفتار شود که هیچ خدشه‌ای به اصل انتخابات وارد نشود و از همه مسئولین امر می خواهیم از کوچکترین اقدامی که ممکن است باعث شبه‌ در عدم سلامت انتخابات شود،دوری کنند.

فدایی با تاکید بر اینکه انتخابات باعث انسجام ملی و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد، توصیه کرد: مردم باید از این حق خود استفاده کرده و در انتخابات شرکت کنند. این مشارکت به معنای این نیست که مردم راغب به انتخابات باشند بلکه مشارکت مردم پیام پشتیبانی و حمایت آنها از نظام را خواهد داشت.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در پایان با اشاره به برگزاری یادواره یک هزار و ۲۰۰ شهید عشایر استان کرمان در سال جاری عنوان کرد: مسئولین برای برگزاری این یادواره همکاری لازم را داشته باشند تا حداقل تشکری از این قشر زحمت‌کش و ارزشمند شود؛ همچنین اتفاق سینمایی بزرگی در استان در آینده نزدیک رخ خواهد داد و ساخت سریال «سلمان فارسی» در استان کرمان کلید زده خواهد شد که از همه مسئولین استانی می خواهیم همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان