ترامپ فردی رذل و پست است


ترامپ فردی رذل و پست است

رابرت دنیرو بازیگر سینمای آمریکا با انتقاد از دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور را فردی رذل و پست خواند

ترامپ فردی رذل و پست است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی آمریکایی هیل، رابرت دنیرو بازیگر سینمای آمریکا با انتقاد از دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور وی را فردی "رذل و پست" خواند و گفت هرگز در فیلمهایش نقش وی را بازی نخواهد کرد.

دنیرو که اغلب از ترامپ انتقاد می کند در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز وقتی از وی درباره بازی کردن نقش شخصیت های "منفی" سوال شد گفت تلاش می کند از نقطه نظر آن شخصیت ها به موضوع نگاه کند.در عین حال, دنیرو گفت: "ترامپ فردی است که به عقیده من به اصول اخلاقی پایبند نیست, حسی از درست و غلط بودن ندارد و بازیگری کثیف است."
دنیرو افزود نمی خواهد در فیلم های آینده اش نقش ترامپ را ایفاء کند.
دنیرو گفت: "نمی خواهم نقش ترامپ را بازی کنم. ترامپ, فرد وحشتناکی است. هیچ چیز قابل اصلاحی درباره ترامپ وجود ندارد و من هرگز این صحبت را درباره هیچ شخصیتی بیان نمی کنم."
دنیرو گفت: "ترامپ افرادی دارد که دنباله روی وی هستند که دیوانه اند و اقداماتی حاکی از دیوانگی انجام می دهند. آنچه ما در یک فیلم انجام می دهیم, مانند یک رویاست. ما می دانیم که اینها واقعی نیستند. رئیس جمهور باید با انجام دادن کارهای درست, به یک الگو تبدیل شود نه اینکه یک شخص رذل و پست باشد زیرا ترامپ چنین فردی است."
دنیرو همچنین گفت: "لحظه ای وجود ندارد که ترامپ ابراز تاسف کرده باشد و بگوید کاری انجام داده است که نباید انجام می داد. ذره ای از اصلاح پذیری در ترامپ وجود ندارد."
دنیرو اغلب ضد رئیس جمهور فعلی آمریکا صحبت کرده است. این بازیگر ماه گذشته زندگی آمریکایی ها را در دوره ریاست جمهوری ترامپ, با "زندگی در یک خانواده فاسد" مقایسه کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)