دشمن با سو استفاده از موضوع بنزین قصد ایجاد آشوب در کشور را داشت


دشمن با سو استفاده از موضوع بنزین قصد ایجاد آشوب در کشور را داشت

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: دشمن با سواستفاده از موضوع سهمیه بندی بنزین قصد آشوب و اغتشاش در کشور را داشت که با بصیرت و آگاهی ملت ایران این توطئه دشمنان خنثی شد.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز سه شنبه در همایش حمل و نقل که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، افزود: رانندگان در دوران دفاع مقدس نقش مهمی داشتند و تدارکات جنگ، حمل و نقل تجهیزات، غذا و دارو به جبهه ها بر عهده این قشر از جامعه بود.

وی با اشاره به اهمیت حمل و نقل یادآور شد: سهمیه بندی بنزین در حوزه حمل و نقل تاثیر مستقیم گذاشت و در این راستا عکس العمل رانندگان بسیار حائز اهمیت بود تا جایی که دشمن با سوء استفاده از سهمیه بندی بنزین قصد آشوب و اغتشاش را داشت که با بصیرت و آگاهی این مشکل برطرف شد.

فرماندار بروجرد اظهار داشت: رانندگان‌همواره گوش به فرمان رهبری بوده اند و به ندای رهبری لبیک گفته اند و در همه مراسمی که نیاز بوده برای ارائه خدمات حاضر شدند به طوری که در مراسم بزرگ اربعین رانندگان اتوبوس و دیگر رانندگان حمل و نقل عمومی کار بزرگی انجام دادند و زائران را در محورهای مختلف جابجا کردند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان قصد داشتند با کشته سازی بحران ایجاد کنند، ۷۰۰ پمپ بنزین، هزاران موتورسیکلت و اتوبوس به آتش کشیده شد که به ضرر بخش خصوصی و عمومی بود.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: ما در دوران دفاع مقدس دشمن را می شناختیم و دفاع کردیم ولی امروز جنگی را بر علیه کشور راه انداخته اند که قصد دارند به اهداف خود برسند به طوری که گذاشتن قرص در کیک کار سازمان دهی شده دشمنان است و باید افرادی که این اقدامات را انجام می دهند، سریعا شناسایی و مجازات شوند.

عضو شورای شهر بروجرد گفت: یکهزار و ۸۶۰ دستگاه تاکسی، ۹۶ دستگاه اتوبوس و پنج هزار و ۸۰۰ دستگاه وانت بار در شهرستان بروجرد به شهروندان ارائه خدمات می کنند.

احسان دالوند با اشاره به فرسودگی خودروها اضافه کرد: درصد فرسودگی خودروها در بروجرد ۶ بوده و وضعیت خوبی در وسایل حمل و نقل در این شهرستان وجود دارد.

وی اظهار داشت: برای ارائه خدمات برون شهری ۲ ترمینال، هشت تعاونی با ۵۸ دستگاه اتوبوس مشغول خدمت هستند.

وی از شروع پارکبان ها در بروجرد خبر داد و افزود: برای رفع مشکل ترافیک در شهرستان بروجردطرح پارکبان ها در بروجرد اجرا خواهد شد.

عضو شورای شهر بروجرد با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: نصب پوستر کاندیداهای مجلس به صورت سازمان دهی شده روی تاکسی ها ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی