طغیان رودخانه راه ارتباطی 17روستای ریگان را قطع کرد


طغیان رودخانه راه ارتباطی 17روستای ریگان را قطع کرد

کرمان - ایرنا - بخشدار گنبکی شهرستان ریگان گفت: طغیان رودخانه در این شهرستان راه ارتباطی 17روستا را قطع کرده و تلاش برای بازگشایی محورهای آسیب دیده ادامه دارد.

علیرضا جاویدان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی بارندگی های ۴۸ ساعته و طغیان رودخانه های پاسرخ و گزبهمن مسیرهای عبور روستائیان و مناطق عشایر نشین بسته شده که تنها با خودروهای کمک دار امکان تردد در این مسیرها امکان پذیر است.

وی افزود: روستاهای پاسرخ، هلیله ای ،مولوی،زینب کشته،گود پایین ،چفتی، دهنو کسورک ،دهکن ، زیارت شاه ،انار بالا ،درودی، کماهی، بگ سگیلان ، سنگیلان ،بنه نذرکش و تل پاسگاه از جمله روستایی است که با طغیان رودخانه ها راه عبور آنها به مرکز شهرستان بسته شده است .
بخشدار گنبکی تصریح کرد :مسیر زیارت شاه به رزدر تنها مسیر ارتباطی شهرستان ریگان به شهرستانهای عنبرآباد و رودبار جنوب می باشد که این محور نیز همبسته شده است .

او ابراز داشت:با همت رئیس و کارکنان اداره راهداری شهرستان قبل از بارندگی مسیرهای روستایی در ارتفاعات تسطیح شده بود که با فروکش نمودن بارش ها و کاهش برودت هوا مجددا نیاز به تسطیح راههای روستایی واقع در ارتفاعات می باشد.
۳۰درصد مناطق شهرستان ریگان در شرق استان کرمان کوهستانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی