کسب یک مدال توسط بانوی جودوکار گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور


کسب یک مدال توسط بانوی جودوکار گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

رشت - ایرنا - مطهره خوش نژاد جودوکار گیلانی در مسابقات قهرمانی بانوان کشور موفق به کسب مدال برنز شد.

رئیس هیات جودو استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این رقابت ها در ارومیه ، مطهره خوش نژاد جودوکار گیلانی موفق به کسب مدال برنز و مقام سومی شد.

کامران پوریوسفی افزود: این جودوکار شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها ، در وزن ۷۸+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت پس از جودوکارانی از استان های مازندران و خراسان رضوی روی سکوی سوم ایستاد و مدال برنز این دوره از مسابقات را بر گردن آویخت.

وی ادامه داد: همچنین اکرم مصطفی پور دیگر بانوی جودوکار گیلانی حاضر در بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی کشور ، در وزن ۷۸- کیلوگرم موفق به کسب مقام پنجم شد.

وی بیان کرد: البته نرگس اسدزاده قهرمان دوره گذشته مسابقات جودو بانوان کشور و سحر عابدینی دیگر بانوی جودوکار گیلانی که انتظار کسب مقام قهرمانی و مدال طلا از آنان می رفت به دلیل آسیب دیدگی ، به همراه تیم جودو گیلان در رقابت های قهرمانی کشور حضور نیافتند وگرنه تیم گیلان با کسب مدال این دو جودوکار می توانست روی سکوی قهرمانی بانوان کشور قرار گیرد.

رئیس هیات جودو گیلان خاطرنشان کرد: همچنین زهرا پیربازاری و زهرا مهرگان از استان گیلان به عنوان داور در رقابت های جودو قهرمانی بانوان کشور حضور یافتند که زهرا پیربازاری جزو پنج داور برتر این دوره از مسابقات انتخاب شد.

پوریوسفی در ادامه اظهار کرد: در بیست و هشتمین دوره رقابت های جودو قهرمانی بانوان کشور، زبده ترین ورزشکاران این رشته از استان های مختلف در ارومیه آذربایجان غربی با هم به رقابت پرداختند.

حدود یکصد جودو کار بانو در استان گیلان مشغول به فعالیتند . تیم گیلان با چهار بانوی جودو کار به این مسابقات اعزام شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی