قرارداد خارجی‌ها بهتر است


قرارداد خارجی‌ها بهتر است

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ فوتسال جمهوری آذربایجان گفت: با وجود پیشنهادات داخلی باید بگویم که قرارداد مالی و امکانات تیم‌های خارجی بهتر از داخلی‌ها است.

قرارداد خارجی‌ها بهتر استحامد خدایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره حضورش در لیگ فوتسال جمهوری آذربایجان گفت: فصل قبل در تیم اهورای بهبهان عضویت داشتم و نیم فصل دوم به تیم «باکو فایر» جمهوری آذربایجان پیوستم. قراردادم برای یک نیم فصل است و پیشنهادات زیادی از تیم‌های داخلی و خارجی دارم.

وی افزود: برای فصل بعد از تیم‌های دسته اولی و لیگ برتری پیشنهاد دارم، ضمن آنکه از کشور‌های شرق آسیا هم پیشنهاداتی برای بازی دریافت کرده ام، اما هنوز تصمیمی نگرفته ام و همه چیز را به آینده موکول کرده ام.

این بازیکن شاغل در لیگ فوتسال جمهوری آذربایجان گفت: شرایط تیم‌های خارجی به لحاظ امکانات و مالی بهتر از تیم‌های داخلی است و همه ملی پوشان فوتسال ایران هم دوست دارند در لیگ‌های خارجی بازی کنند و لژیونر شده اند.

وی افزود: سه ماه است که در تیم باکو فعالیت دارم و ۱۰ روز دیگر نیم فصل اول لیگ جمهوری آذربایجان به پایان می‌رسد. این تیم برای نخستین سال حضورش در لیگ شرایط خوبی دارد و مسئولان تیم در نظر دارند با ایجاد وضع بهتر تیم را برای قهرمانی برای لیگ سال آینده ببندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند