پیروزی مس در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر فوتسال بانوان


پیروزی مس در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر فوتسال بانوان

در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر فوتسال بانوان تیم مس رفسنجان با نتیجه چهار بر صفر از سد سایپا گذشت.

پیروزی مس در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر فوتسال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد و در حساس‌ترین جدال هفته تیم مس رفسنجان حریف قدرتمند خود سایپا را شکست داد. نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

مس رفسنجان ۴ - ۰ سایپا تهران

مس رفسنجان در حسای‌ترین دیدار هفته انتقام شکست دور رفت را از نارنجی پوشان پس گرفت. در این بازی مهسا کمالی و زهرا قلی زاده هر کدام ۲ گل برای تیم مس به ثمر رساندند تا سایپایی‌ها بزرگترین ناکام این هفته باشند.

پارس آرا شیراز ۲ - ۱ شهروند ساری

پارس آرا شیراز بعد از یک هفته استراحت در هفته گذشته توانست ۳ امتیاز این دیدار را با گل‌های مریم نوری و پرستو کهن به دست آورد، تیم پارس آرا در هفته گذشته به خاطر مسائل مالی مقابل نامی نو اصفهان به میدان نرفته بود. در این بازی تک گل تیم شهروند ساری را نسرین قمی به ثمر رساند.

هیئت فوتبال خراسان رضوی ۷ - ۱ پویندگان فجر شیراز

در یکی دیگر از پرگل‌ترین بازی‌های هفته تیم هیئت خراسان با ۷ گل از سد حریف خود عبور کرد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند. در این بازی سارا شیربیگی برای تیم خراسان هت تریک کرد و مهسا ایرانمنش ۲ گل دیگر را به ثمر رساند. محدثه محمدی و نسیمه غلامی هم گلزنان تیم خراسان در این بازی بودند.

نامی نو اصفهان ۱۳ - ۰ هیئت فوتبال شهرستان اصفهان

در پرگل‌ترین دیدار هفته تیم نامی نو حریف همشهری خود را در هم کوبید. در این بازی فرزانه توسلی دروازه بان تیم نامی نو ۳ گل برای تیمش به ثمر رساند. الهام عسگری ۲ گل، مهسا نظری ۳ گل، فهیمه ارزانی ۲ گل، مهسا علی مددی و راضیه پارسه هر کدام یک گل برای تیمشان به ثمر رساندند، یک گل تیم نامی نو هم از گل به خودی حریف به دست آمد.

دختران کویر مس کرمان ۲ - ۱ رهیاب تهران

تیم دختران کویر در یک رقابت نزدیک توانست از سد حریف خود با گل‌های نرجس کریمی نسب عبور کند و ۳ امتیاز این بازی را کسب نماید. تک گل تیم رهیاب را سمیرا قربان پور وارد دروازه حریف کرد.

پالایش نفت آبادان ۰ - ۳ ملی حفاری

تیم ملی حفاری با پیروزی در هفته هفدهم شکست هفته گذشته خود مقابل تیم رهیاب تهران را جبران کرد. در این بازی الهام عنافچه، فرشته خسروی و سحر پاپی گل‌های تیم ملی حفاری را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: تقابل حساس سایپا و مس در هفته هفدهم فوتسال بانوان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز