امام جمعه ملایر: منتخبان مجلس یازدهم از حقوق مردم دفاع کنند


امام جمعه ملایر: منتخبان مجلس یازدهم از حقوق مردم دفاع کنند

همدان_ ایرنا_ امام جمعه ملایر گفت: افرادی که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزیده می‌شوند باید مدرس‌وار وارد مجلس شوند و مقابل دشمنان قد علم کرده و از حقوق مردم دفاع کنند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر با اشاره به نام‌نویسی داوطلبان انتخابات محلس شورای اسلامی و احراز صلاحیت آنان افزود: هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات باید با صداقت، صلابت، انقلابی و نگاه صحیح فرآیند احراز صلاحیت‌ها داوطلبان را بررسی و تقوا، تعهد و انقلابی بودن را در تایید افراد رعایت کنند.

وی ادامه داد: از آنجا که مسوولیت خطیری به کاندیداهای مجلس سپرده خواهد شد، باید در احراز صلاحیت داوطلبان دقت شود تا در پرتو آن اعتماد مردم تقویت و امید عمومی برای تحقق حضور حداکثری در انتخابات راه بیفتد.

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: در احراز صلاحیت داوطلبان باید دقت نظر ویژه صورت گیرد تا افراد مومن، انقلابی، متعهد، توانمند و در تراز انقلاب احراز به مردم معرفی شود.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه داوطلبانی در خط مدرس باید وارد مجلس شوند گفت: افرادی باید انتخاب شوند که اهلیت داشته باشند و آسیبی به نظام وارد نشود.

حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: دشمن چون در به تاخیر انداختن انتخابات شکست خورد، به دنبال ایجاد فشار برای کاهش حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی تمدن غرب را رو به افول دانست و افزود: از بین رفتن تمدن غرب کمکی برای نظام حاکمیتی نو پدید ایران اسلامی است.

حجت الاسلام برقراری خطاب به مسوولان تاکید کرد: در فضای فعلی نباید منافع کشور را به زلف مذاکره گره بزنند، چراکه از دیگ مذاکره آبی برای ما گرم نمی‌شود.

خطیب جمعه ملایر همچنین به میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی اشاره و بیان کرد: عیسی مسیح(ع) جزء پیامبرانی است که هنوز زنده است و در زمان ظهور به حضرت ولی عصر(عج) اقتدا می‌کند و احترام وی و تمامی انبیاء برای ما واجب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان