پیام شهدا را باید به نسل‌های کنونی و آیندگان منتقل کرد


پیام شهدا را باید به نسل‌های کنونی و آیندگان منتقل کرد

بندرعباس - ایرنا - پیام شهدا را باید با بهره‌گیری از ابزار نوین و شیوه‌های جوان پسند به نسل کنونی و آیندگان منتقل کرد.

معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شهیدان برای حفظ آرمان‌های انقلاب و جلوگیری از ایجاد انحراف در مسیر آن از همه داشته‌های خود گذشتند.

امیردریادار دوم رحیم قیطاسوند ادامه داد: اکنون به عنوان آیندگان شهیدان و کسانی که با خون آنان این نظام مبارک به دست ما رسیده باید برای حفظ اهداف و مسیر آنان تمام تلاش خود را بکار گیریم.

وی اضافه کرد: یکی از شیوه‌های قابل استفاده برای رسیدن به این هدف برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهداست و مهمتر از آن عمل به سیره و وصیت نامه‌های آنان است و نباید از ذهن دور کرد که شهدا از افراد همین جامعه بودند.

معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: این افراد خواهران و برادران و پدران و مادرانی بودند که در راستای اعتقاد و آرمان‌های خود فداکاری کردند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره یک هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان اشاره کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در این استان شهدای بلند مرتبه ای دارد که در نبرد با استکبار و رژیم بعثی به شهادت رسیدند و در این خصوص می‌توان به شهادت خدمه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سهند، ناو موشک انداز جوشن اشاره کرد.

امیردریادار دوم قیطاسوند افزود: باید نسبت به تکریم شهیدان، خانوده‌های شهدا و ایثارگران و حفظ آرمان‌های‌شان اهتمام داشته باشیم و روحیه شهادت طلبی را در جامعه گسترش دهیم.

وی یادآور شد: دومین جشنواره سرود پایور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را می‌توان به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی کنگره یک هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان نام برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...