مدیرکل ورزش گیلان دبیر شورای پشتیبانی المپیاد دانشجویان شد


مدیرکل ورزش گیلان دبیر شورای پشتیبانی المپیاد دانشجویان شد

رشت - ایرنا - مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان به عنوان دبیر شورای پشتیبانی المپیاد دانشجویان کشور منصوب شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، مریم بخشی به سمت دبیر شورای حمایتی و پشتیبانی المپیاد دانشجویان دختر و پسر کشور منصوب شد .

مرتضی ورزلدوست افزود: با توجه به اینکه پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تابستان سال آینده در گیلان برگزار خواهد شد، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به عنوان دبیر شورای حمایتی و پشتیبانی المپیاد منصوب شد .

وی ادامه داد: با توجه به انتصاب مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان به عنوان دبیر شورای پشتیبانی المپیاد دانشجویان کشور، امیدواریم با بسیج تمامی امکانات شاهد برگزاری شایسته این رویداد مهم کشور در گیلان باشیم.

وی بیان کرد: به هرحال تمام هدف ما برگزاری مسابقات مهم کشوری و بین المللی در سطح کیفی بسیار بالا در گیلان و میزبانی شایسته از این رقابت ها می باشد و با توجه به اینکه سال آینده المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر در گیلان برگزار می شود ، سال جاری نیز مسابقات مهمی را در این استان برگزار خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو که رقابت های گزینشی المپیک نیز محسوب می شود و همچنین مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر دیگر رقابت های بسیار مهمی است که تا پایان سال جاری در گیلان برگزار خواهد شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)