کانون دانشگاهی مسجد «پیامبر اعظم (ص)» سروستان میزبان نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شد


 کانون دانشگاهی مسجد «پیامبر اعظم (ص)» سروستان میزبان نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شد

نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد سروستان به میزبانی کانون مسجد «پیامبر اعظم (ص)» دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن ضیائی آزاد»، در این نشست که امروز (یکشنبه 1 دی) با هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مسجد «پیامبر اعظم (ص)» دانشگاه آزاد اسلامی سروستان به عنوان رابط طرح ملی «فهما» در شهرستان برگزار شده بود، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با توجه به اعطای مجوز به اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری می پردازند و در زمینه های مختلف می توانند نوجوانان و جوانان را جذب مسجد کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروستان یادآور شد: کانون های مساجد در مباحث اقتصادی و کارآفرینی نیز میتوانند ورود کنند که در صورت ارسال گزارش ها و تخصیص بودجه حمایت هایی هم انجام می شود.


براساس این گزارش در ادامه نشست که با حضور «خردمند»، معاون مالی و اداری و «حجت الاسلام حسین رضی»، رئیس حراست و امام جماعت دانشگاه برگزار شده بود، اهداف برگزاری این طرح در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد توسط «مجتبی شعائری»، رابط استان فارس در طرح ملی «فهما» تبیین و چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری در سامانه «بچه های مسجد» توسط «مصطفی دهقانی»، «کارشناس مسئول فرهنگی و هنری» و روند ثبت اعضای کانون و اخبار و آگهی ها نیز توسط «مرضیه خداجو»، «کارشناس رسانه و اطلاع رسانی» ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس و رابط استانی این شهرستان تشریح شد.

خاطرنشان می شود، نشست های آموزشی و توجیهی در راستای اجرای طرح ملی «فهما» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در همه شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در حال برگزاری است.

پایان پیام/130

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان