مایحتاج مورد نیاز مناطق سیل زده هرمزگان تامین شد/عرضه مستقیم کالاها باید تداوم داشته باشد


مایحتاج مورد نیاز مناطق سیل زده هرمزگان تامین شد/عرضه مستقیم کالاها باید تداوم داشته باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط عرضه مستقیم و بدون واسطه کالاها و مایحتاج عمومی مردم استان را در دستور کار قرار دهند.

ایرج حیدری شب گذشته(دوم دیماه) در پانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران با اشاره وقوع سیل در برخی مناطق استان،عنوان کرد: تلاش های مجموعه فرمانداران، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی با مدیریت استاندار برای کاهش مشکلات مردم مناطق سیل زده در سیلاب های اخیر به ویژه در شهرستان های پارسیان، بستک و جاسک قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: مایحتاج عمومی مورد نیاز مردم مناطق سیل زده استان به مقدار لازم تامین شده است و سوخت مورد نیاز ناوگان سنگین و سبک عمومی و مردمی که برای خدمات رسانی مردم سیل زده شهرستان های پارسیان و بستک فعال هستند تامین می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: فرمانداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط عرضه مستقیم مایحتاج عمومی مردم استان را در دستور کار قرار دهند.

حیدری با تاکید عرضه بدون واسطه مایحتاج عمومی مردم استان، افزود: عرضه مستقیم کالاها به معنای واقعی در طول سال، بدون واسطه و با بهره گیری از ظرفیت تعاون روستایی در مکان های مشخص با هدف دسترسی سریع و مناسب مردم به ویژه مردم مناطق کم برخوردار در دستور کار دستگاه های اجرایی متولی با مدیریت فرمانداران قرار گیرد.

وی اظهار کرد: عرضه مستقیم مایحتاج عمومی مردم نقش بسزایی در افزایش رضایت‌مندی مردم و کاهش هزینه های آنها خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی اقدامات و پیگیری های صورت گرفته هفته های اخیر در خصوص تنظیم بازار و ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت را اطلاع رسانی کنند.

وی اظهار کرد: تامین به موقع گاز خانگی مناطق مختلف استان در دستور کار شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا