بازیکنان ما پس از چند گل زده بازی را رها می کنند


بازیکنان ما پس از چند گل زده بازی را رها می کنند

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون: مشکل اساسی تیم ما این است که پس از به ثمر رساندن چند گل بازی را رها کرده و ادامه بازی را با جدیت دنبال نمی کنند

علی افضل پس از پیروزی تیمش برابر سوهان محمد سیما در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند؛ ما نقاط ضعف و قوت تیم سوهان محمد سیما را شناسایی کرده بودیم و موفق شدیم با استفاده از نقاط ضعف تیم محمد سیما پنج گل از این تیم جلو بیفتیم.

وی افزود: مشکل اساسی تیم ما این است که پس از به ثمر رساندن چند گل بازی را رها کرده و ادامه بازی را با جدیت دنبال نمی کنند؛ باید این مشکل را در ادامه مسیر برای قهرمانی حل کنیم.

سرمربی تیم مس سونگون با اشاره به حضور پرشور هواداران در سالن حیدریان عنوان کرد: هواداران تیم سوهان محمد سیما در تمام طول بازی به تشویق تیم خود پرداختند و هیجان بازی را افزایش دادند.

بازیکنان ما پس از چند گل زده بازی را رها می کنند

بازی در قم همیشه برای همه تیم ها سخت و دشوار است.

علیرضا صمیمی دروازبان ملی پوش مس سونگون ورزقان نیز پس از دیدار با سوهان محمد سیما در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: تیم محمد سیما با حضور پرشور تماشاگران خیلی خوب خود بازی بسیار سختی را برای ما رقم زد و کار ما برای کسب این پیروزی بسیار دشوار بود.

وی افزود: نقاط ضعف تیم محمد سیما را میشناختیم و از این نقاط به تیم محمدسیما ضربه زدیم ، نکاتی که کادر فنی پیش از بازی گفته بود را در بازی انجام دادیم و در نهایت موفق به کسب سه امتیاز این دیدار شدیم.

صمیمی در ادامه تصریح کرد: بازی کردن در سالن حیدریان شهر قم با حضور تعداد زیاد تماشاگران بسیار دشوار است و سوهان محمد سیما تیم های بزرگی را در این زمین شکست داده است اما خوشبختانه ما در این دیدار به پیروزی رسیدیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !