مسابقات فوتبال امیدهای آذربایجان‌غربی در مهاباد آغاز شد


مسابقات فوتبال امیدهای آذربایجان‌غربی در مهاباد آغاز شد

مهاباد- ایرنا- رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: مرحله نهایی مسابقات فوتبال امیدهای آذربایجان‌غربی با حضور پنج تیم برتر استان به میزبانی مهاباد آغاز شد.

سیاوش شیخ‌آقایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها طی چهار روز با حضور تیم‌های هیات فوتبال مهاباد، ۹۰ ارومیه، آسایش میاندوآب، فیفای پیرانشهر و اروماسپور ارومیه به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در نخستین روز این رقابت‌ها تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با نتیجه سه بر یک آسایش میاندوآب را مغلوب کرد و هیات فوتبال مهاباد نیز در یک دیدار حساس با نتیجه سه بر ۲ تیم فیفای پیرانشهر را شکست داد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها تا روز جمعه پیش‌رو ادامه می‌یابد، اضافه کرد: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه فردا، چهارشنبه به مصاف فیفای پیرانشهر می‌رود و هیات فوتبال مهاباد نیز با تیم اروم‌اسپور ارومیه رقابت می‌کند.

رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی‌ طی بهار سال آینده در مسابقات قهرمانی فوتبال امیدهای کشور حضور خواهد داشت.

تیم امید موکریان مهاباد سال گذشته عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتبال امید آذربایجان‌غربی را کسب کرده بود.

مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی امیدهای آذربایجان‌غربی با حضور ۱۲ تیم در ۲ منطقه شمال و جنوب استان برگزار شد و مرحله نهایی آن به صورت متمرکز هم‌اکنون در مهاباد در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرسشنامه‌های مشاوره توانبخشی ایرانی تدوین و طراحی کنید