شهرستان کوار میزبان کانون های مساجد در نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شد


شهرستان کوار میزبان کانون های مساجد در نشست  آموزشی طرح ملی «فهما» شد

نشست آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد کوار در سالن کمیته امداد امام (ره) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «مجید گشول دره سیبی» در جمع مدیران کانون‌ های مساجد کوار با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ها در راستای رونق کانون های مساجد، گفت: امروز ثبت فعالیت ها می تواند در برنامه ریزی کمک کند و این در صورتی اثربخش است که مستندسازی واقعی باشد.

امام جمعه شهرستان کوار تاکید کرد: همه نیروهای مسجد اعم از پایگاه های بسیج و هیئت ها باید به کمک کانون های مساجد باعث رونق بخشی و حضور بیشتر مردم و جوانان در مساجد باشند.

براساس این گزارش، «عبادالله محمودی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوار هم در این نشست ضمن تاکید بر همکاری همه کانون های مساجد در اجرای شایسته طرح ملی «فهما»، برگزاری نشست های آموزشی را در روند ثبت فعالیت ها مفید دانست.

در ادامه، ادامه نشست چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری در سامانه «بچه های مسجد» توسط «رقیه فرخ زاده»، کارشناس فرهنگی و هنری و رابط استانی شهرستان کوار در طرح ملی «فهما» تشریح شد.

خاطرنشان می شود، نشست های آموزشی و توجیهی در راستای اجرای طرح ملی «فهما» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در همه شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در حال برگزاری است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری