تندباد ارومیه موقتی است


تندباد ارومیه موقتی است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: تندباد امشب، چهارشنبه موقتی است و با آغاز بارش‌ طی ساعات آینده متوقف می‌شود.

امیرعباس جعفری چهارشنبه‌شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تندباد که از ساعتی پیش در شهر ارومیه آغاز شده، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده ولی اقدامات لازم برای حل مشکلات در حال انجام است.

وی با اشاره به قطعی برق در برخی مناطق ارومیه بر اثر تندباد اضافه کرد: کارشناسان و تکنسین‌های شرکت توزیع نیروی برق در حال وصل متناوب برق در نقاط مختلف شهر هستند.

وی بیان کرد: شهروندان با رعایت موارد ایمنی از بروز حوادث ناگوار در زمان تندباد جلوگیری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی ادامه داد: تندباد می‌تواند موجب شکستن یا سقوط درختان، پرتاب‌شدن و سقوط اشیا از ساختمان‌ها و پشت‌بام‌ها به‌ویژه ساختمان‌های نیمه‌کاره و در حال ساخت، وارد آمدن خسارات به تاسیسات انتقال نیرو و شهری شود.

وی اظهارکرد: جلوگیری از پارک کردن ماشین و تردد زیر درختانی که احتمال شکستن یا سقوط دارند و رعایت موارد ایمنی در زمان پارک ماشین یا تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه‌کاره از جمله مواردی است که می‌تواند مشکلات حاصل از تندباد را به حداقل کاهش دهد.

جعفری با تاکید بر اینکه جای نگرانی نیست و این هشدارها تنها برای جلوگیری یا کاهش خسارات محتمل ارائه می‌شود، گفت: شهروندان نگران نباشند زیرا تندباد یک پدیده طبیعی در هنگام تغییر فصل است.

به گزارش ایرنا، تندبادی که از بعدازظهر امروز، چهارشنبه در ارومیه اتفاق افتاده در یک ساعت گذشته سرعت بیشتری پیدا کرده و موجب بروز مشکل برای شهروندان شده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل