دعوت میز صادرات پوشاک همدان از تولیدکنندگان کشور


دعوت میز صادرات پوشاک همدان از تولیدکنندگان کشور

همدان- ایرنا - معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به برگزاری نخستین میز تخصصی صادرات پوشاک در همدان، از تمام فعالان صنف تولید، توزیع و صادرات پوشاک برای شرکت در این ویژه برنامه ملی دعوت کرد.

مجید زرین‌دلاور روز پنجشنبه در نشست هماهنگی میز صادرات پوشاک اظهار داشت: تولیدکنندگان کشور به ویژه استان های غربی می توانند از برنامه های میز پوشاک بهره مند شوند.

وی افزود: این ویژه برنامه در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری با حضور صدها تاجر، تولیدکننده و صادرکننده برتر پوشاک کشور و رییس اتحادیه تولید و صادرکنندگان پوشاک و جمعی از مسوولان مرتبط با این موضوع برگزار می شود.

زرین دلاور برنامه ریزی برای ترویج و توسعه برندینگ پوشاک در بازارهای جهانی، ارائه راهکار برای رفع تنگناها و چالش های صادرات البسه، آسیب شناسی تولید و ارائه خدمات مشاوره ای به تولیدکنندگان و خیاطان و هدایت تولیدکنندگان به سمت تولید کالای با ارزش افزوده بالاتر را از برخی اهداف این میز برشمرد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: پنل های تخصصی، نمایشگاه پوشاک و بازدید از مراکز تولید البسه استان از بخش های این میز در همدان است.

زرین دلاور با بیان اینکه همدان سال گذشته میزبان میز صادرات فرش دستبافت بود، افزود: میز پوشاک برای سه سال آینده نیز مهمان این استان است.

خوشه صنعتی پوشاک در روستای کِردآباد و جوراب بافی در روستای لتگاه از ظرفیتهای استان همدان در تولید لباس محسوب می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...