جشنواره "حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز" در کیش برگزار شد


کیش - ایرنا - دوازدهمین جشنواره  حضرت علی اکبر(ع)  جوان سرباز  با حضور...
کیش - ایرنا - دوازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز با حضور فرماندهان و نیروهای مسلح کیش امروز پنجشنبه در سالن سینما لبخند این جزیره برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قراِِئتی رییس ستاد اقامه نماز کشور و امام جمعه کیش برگزار شد، از فرماندهان، سربازان و نیروهای نمونه نظامی و انتظامی تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی طی سخنانی در این جشنواره بر نقش و اهمیت حرفه آموزی و فراگیری دانش های تخصصی در حوزه های مختلف بویژه در حوزه های دفاعی،نظامی و انتظامی تاکید کرد.

جشنواره "حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز" در کیش برگزار شد

همچنین فرمانده انتظامی و دریابانی کیش طی سخنانی در این جشنواره، حضرت علی اکبر (ع) را نمونه کامل یک سرباز و مدافع توصیف کرد و افزود: آن حضرت الگویی برجسته برای همه نیروها بویژه سربازان، و نیرو های مدافع است.

سرهنگ علی اصغر جمالی هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر و تشکر از سربازان نمونه عنوان کرد و ادامه داد: سربازان و جوانان، موجب افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امنیتی که الان وجود دارد مرهون تلاش زحمات و کوشش شبانه روزی این عزیزان است.

وی جایگاه سربازان را جایگاهی رفیع موثر و ارزشمند دانست و تاکید کرد: سرباز جوان باید شعارش امنیت،مهارت آموزی و رونق تولید باشد و در این مسیر باید به فراگیری مهارتها و دانش تخصصی بطور خاص توجه داشته باشد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته