هفتمین جشنواره عکس خبری لومیکس فراخوان داد


هفتمین جشنواره عکس خبری لومیکس فراخوان داد

تهران-ایرنا- هفتمین جشنواره بین المللی عکس خبری لومیکس آلمان از عکاسان مطبوعاتی جوان دعوت کرد تا عکس‌ها و گزارش‌های چندرسانه‌ای خود را به این جشنواره ارسال کنند.

جشنواره عکس LUMIX از عکاس خبری جوان که به طور جدی به بررسی روندهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و فناوری متمرکز هستند دعوت کرد تا آثار خود را در قالب عکس و مالتی مدیا برای این رویداد ارسال کنند.

برای برجسته ترین عکس مبلغ ۱۰ هزار یورو دریافت می کند و داستان چندرسانه ای مبلغ ۵۰۰۰ یورو اعطا می کند و جوایز نقدی دیگری نیز اهدا می شود.

بهترین پروژه ها در هر دو بخش (سری عکس/ داستان عکس و داستان نویسی دیجیتال) به صورت ۸۰ مجموعه عکس در بخش نمایشگاهی ارائه می شود.

عکاسان خبری که زیر ۳۵ سال هستند می توانند پروژه های خود را که از ۱ نوامبر ۲۰۱۹ تا ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ ثبت کردند حداقل ۱۵ و حداکثر ۳۰ عکس ارائه دهند.

پروژه های ارسالی حداکثر باید مربوط به ۲ سال گذشته باشد و این پروژه ها می توانند توسط یک نفر و یا به صورت گروهی تولید شده باشد.

علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۹۸) به سایت جشنواره عکس LUMIX مراجعه کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها