یادواره «همکلاسی آسمانی» در یزد برگزار می‌شود


یادواره «همکلاسی آسمانی» در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ دبیر برگزاری یادواره «همکلاسی آسمانی» از برگزاری بیست و پنجمین یادواره شهدای دانش‌آموز استان یزد در روز‌های 7 و 8 اسفندماه سال جاری خبر داد.

یادواره «همکلاسی آسمانی» در یزد برگزار می‌شودسجاد میرشریف، دبیر برگزاری یادواره «همکلاسی آسمانی» در استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به فراخوان شعار بیست و پنجمین یادواره شهدای دانش‌آموز در استان یزد اظهار کرد: دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه می‌توانند شعارهای خود را حول محورهای ویژگی‌های نوجوان مومن انقلابی باتوجه به بیانیه گام دوم، نقش دانش‌آموزان امروز در صحنه‌های انقلاب به تبعیت از شهدای دانش آموز و ابعاد عاشورایی شهدای دانش‌آموز انتخاب کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این فراخوان شعارهای خود را به همراه مشخصات و شماره تماس از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و بله به شماره 09357749569 ارسال کنند.

دبیر برگزاری یادواره همکلاسی، آخرین مهلت ارسال شعارها را 12 دی ماه اعلام کرد و گفت: به بهترین و زیباترین شعار انگشتر با نگین سنگ حرم امام حسین(ع) اهدا خواهد شد.

میرشریف بیان کرد: شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 36264480 تماس حاصل فرمایند.

وی یادآور شد: این یادواره 7 اسفندماه ویژه برادران و 8 اسفندماه ویژه خواهران در محل دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد واقع در خیابان دهم فروردین، کوچه شهیدفتوحی (حنا) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا