مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان معرفی شد


مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان معرفی شد

زاهدان- ایرنا- حجت الاسلام مجید پوراندخت در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان به عنوان مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت این شهر معرفی و از خدمات حجت الاسلام رسول کهخا سلیم مدیر سابق این مجموعه قدردانی شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان روز شنبه در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در این مدرسه دینی، اظهار داشت: امیدوارم با مدیریت جدید حوزه علمیه، مسیر موفق مدیر پیشین ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی افزود: امیدواریم با عنایت ویژه خداوند و حضرت ولی عصر(عج)و با کمک اساتید حوزه مدیریت جدید بتواند اقداماتی مناسب را در راستای پیشرفت حوزه انجام دهد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه سفیران، نیاز استان و هدف این مدرسه تربیت مبلغ است.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: ما باید با برنامه بلند مدت به دنبال توسعه حوزه سفیران باشیم و حتی اگر بشود ورودی حوزه‌های علمیه را حوزه سفیران قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا هرکس که می‌خواهد وارد حوزه‌های علمیه شود از مسیر حوزه سفیران ورود کند و در ابتدا درس تبلیغ را فرا گیرد و پس از آن سطوح بالاتر را تحصیل کند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی افزود: توجه و اهتمام بیشتر به حوزه سفیران می‌بایست خود را در عمل هم نشان دهد یعنی باید با کیفی‌تر کردن برنامه‌ها مانند دعوت از اساتید مجرب و برگزاری برنامه‌های مفید این را در عمل هم مشاهده کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در تلاش برای تقویت حوزه علمیه از نظر جنبه‌های علمی، پژوهشی و هم از نظر جنبه‌های اخلاقی و اعتقادی باشید.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: در کنار مسائل علمی و پژوهشی آن چیزی که بسیار مهم به نظر می‌رسد که باید به آن پرداخته شود مساله اخلاق است و ویژگی خاص و عمده حوزویان نیز که همین مساله اخلاق بوده و طلبه‌ای که با اخلاق‌تر و با ایمان‌تر باشد بیشتر می‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی خاطرنشان کرد: در کنار رشد تبلیغ، رشد مهارت‌ها نیز مهم است و در کنار آموزش باید این مهارت‌ها به کار هم گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید