7 نفر دیگر از عوامل اغتشاشات در شرق استان تهران دستگیر شدند


7 نفر دیگر از عوامل اغتشاشات در شرق استان تهران دستگیر شدند

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری 7 نفر دیگر از عوامل دخیل در اغتشاشات ماه گذشته در شهرستان‌های تحت پوشش این فرماندهی خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اغتشاشات آبان‌ماه امسال در برخی از مناطق کشور که به بهانه، افزایش قیمت بنزین صورت گرفت، برخی از افراد فرصت طلب، اقدام به تخریب اموال عمومی زده و نظم و امنیت کشور را به مخاطره انداختند که شناسایی و دستگیری این افراد، در دستور کار پلیس شرق قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده و سلسله اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند که ۷ نفر دیگر از عوامل دخیل در آشوب‌های شهرستان‌های ورامین، پاکدشت و پردیس را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی، دستگیر کنند.
وی اظهار کرد: دستگیر شدگان به جرم خود مبنی بر ترغیب شهروندان به اغتشاش و آشوب اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده، متهمان به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
عزیزی تصریح کرد: پیش از این نیز فرماندهی انتظامی شرق تهران،۲۰ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان های شرق استان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، متهمان را در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کرده بودند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مشکل تأمین برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی دماوند رفع می شود