زنجان برفی و بارانی می‌شود


زنجان برفی و بارانی می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: عبور سامانه جدید بارشی از استان موجب بارش بارش برف و باران در برخی از مناطق زنجان خواهد شد.

سونا صرفی، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی، بیانگر این است که امروز /دوشنبه ۹ دی ماه/ آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی اظهار داشت: با عبور این سامانه بارشی از آسمان زنجان و بارش برف، احتمال وقوع کولاک برف در گردنه‌ها و برخی محورهای مواصلاتی استان زنجان وجود دارد.

صرفی تصریح کرد: سامانه بارشی دیگری نیز از اواخر وقت پنجشنبه /۱۲ دی ماه/ وارد منطقه شده و روز جمعه استان زنجان را تحت تاثیر قرار داده و با بارش برف و باران مواجه خواهد کرد.
وی به وضعیت دمای استان زنجان در طی روزهای آتی اشاره کرد و افزود: دمای هوای زنجان از روز چهارشنبه تا پایان هفته، روند کاهشی خواهد داشت.
در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقرند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی