معاون قوه قضاییه: 9 دی نماد وحدت است


معاون قوه قضاییه: 9 دی نماد وحدت است

همدان _ ایرنا _ معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه گفت: 9 دی نماد وحدت، همدلی و یکپارچگی آحاد مردم حول محور ولایت فقیه است.

ابراهیم عزیزی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع شهر ملایر اظهار داشت: ۹ دی همیشه زنده است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که ملت ایران تا آخرین نفس از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب حمایت می‌کنند.

وی اظهار داشت: ۹ دی نماد بصیرت، زمان‌شناسی، غیرت دینی و انقلابی، سلحشوری و حضور عاشورایی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

عزیزی افزود: در سال ۸۸ رژیم استکبار، جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و نوکرانشان، منافقان، منحرفان و فتنه‌گران شیطان صفت که با اصل انقلاب و مردم ایران دشمنی دارند، در این کشور آشوب و فتنه به پا کردند.

معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه با اشاره به نقش ولایت فقیه در خنثی کردن این فتنه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تمامی این غبارها را در فتنه ۸۸ محو و چشم فتنه را کور کردند.

عزیزی تاکید کرد: زمانی‌که فتنه‌گران اوج خباثت خود را در عاشورای حسینی(ع) نشان دادند، ملت حسینی ایران اسلامی با همان روحیه انقلابی و جوشش خون پاک اباعبدالله الحسین(ع)، ابوالفضل وار به یاری رهبر معظم انقلاب آمدند.

وی گفت: ملت ایران با رهبری رهبر فرزانه انقلاب فتنه فتنه‌گران را ریشه‌کن کردند و به انقلاب اسلامی حیات دوباره بخشیدند.

معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه حماسه ۹ دی را نمادی از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دانست و آن را تجلی پیروی ملت ایران از رهبر معظم انقلاب، پای‌بندی و وفاداری آنان به انقلاب اسلامی عنوان کرد.

عزیزی افزود: حماسه ۹ دی نشان داد مردم ایران در حفظ ارزش‌های انقلابی جان‌فشانی می‌کنند و همه دنیا قدرت و عظمت ملت ایران را در این روز دیدند.

وی با تاکید بر اینکه به برکت وجود رهبر معظم انقلاب تمامی مشکلات حل خواهد شد و ایران همیشه سرافراز است گفت: حماسه ۹ دی نماد استقلال طلبی و آزادی خواهی واقعی و نماد عزت، دشمن ستیزی و مقابله با دشمنان است.

معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه ۹ دی را تجلی بصیرت و روشنگری و روز یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب دانست و بیان کرد: ۹ دی در حقیقت پیروی از فرمایشات امام خمینی(ره) است که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد».

عزیزی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به برکت رهبر معظم انقلاب و ملت با بصیرت، تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی شده و در قله سرافرازی و کارآمدی و پیشرفت قرار دارد اظهار داشت: در گام دوم انقلاب، تمدن نوین اسلامی محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برای شناخت دقیق حماسه ۹ دی باید مبانی و ویژگی‌های بنیادی انقلاب اسلامی را تبیین و دشمنان و راه صحیح مقابله با آنان را بشناسیم گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر ایمان و اعتقاد و التزام عملی به اصل مترقی اسلام و دلدادگی و پیروی از رهبری است.

معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه تداوم انقلاب را به برکت عاشورا، مدیریت الهی و هدایت رهبر معظم انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه دانست و افزود: در ۴۰ سال از عمر انقلاب با رهبری و مدیریت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین حضور بابصیرت و فداکارانه ملت ایران، همیشه توطئه‌های دشمنان، استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و نوکران آنان و منافقان و فتنه‌گران خنثی شده است.

عزیزی همچنین ملایر را نماد ایثار، شهادت، استقامت و پیروی از ولی فقیه دانست و گفت: این شهر در خنثی کردن فتنه‌ها و ایجاد آرامش و امنیت زبانزد خاص و عام است و برای کشور اسوه و نمونه است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


برگزاری آزمون تصدی منصب قضا