یک سوم فروش بازی Death Stranding در ژاپن از راه دیجیتالی بوده است


یک سوم فروش بازی Death Stranding در ژاپن از راه دیجیتالی بوده است

یک سوم یعنی به‌طور دقیق‌تر بیش از 100 هزار نسخه از کل فروش بازی Death Stranding در ژاپن مربوط به نسخه‌ی دیجیتالی آن بوده است. بازی Death Stranding بهترین عرضه را بین تمامی آی‌پی‌های جدید این نسل در ژاپن داشته است بازی Death Stranding علی‌رغم بازخوردهای متضاد از بازیکنان و منتقدان موفق شده است که در سراسر جهان به خوبی فروش کند. این عنوان به دومین...

یک سوم یعنی به‌طور دقیق‌تر بیش از 100 هزار نسخه از کل فروش بازی Death Stranding در ژاپن مربوط به نسخه‌ی دیجیتالی آن بوده است.

بازی Death Stranding علی‌رغم بازخوردهای متضاد از بازیکنان و منتقدان موفق شده است که در سراسر جهان به خوبی فروش کند. این عنوان به دومین آی‌پی بزرگ و پرفروش سونی در سال جاری در ژاپن (پیش از Days Gone) تبدیل شده درحالی که در ژاپن طی سه روز اول عرضه‌اش 185 هزار نسخه‌ی فیزیکی را به فروش رسانده است و جای تعجبی ندارد که از لحاظ دیجیتالی هم به خوبی در ژاپن ظاهر شده باشد.

به گزارش جدیدترین شماره‌ی مجله‌ی هفتگی فامیتسو، Death Stranding توانسته است تا 24 نوامبر 109.375 هزار نسخه را در ژاپن بر روی پلی‌استیشن استور به فروش برساند که نزدیک به یک سوم از کل فروش آن تا زمان یعنی 345.186 نسخه را تشکیل می‌دهد. با توجه به اینکه بازار ژاپن بیشتر به نسخه‌ی فیزیکی رغبت دارد، چنین آماری بسیار قابل توجه است.

البته فروش Death Stranding در مقایسه با Pokemon Sword and Shield که 629.636 هزار نسخه‌ی دیجیتالی فروش داشته است شاید کم به نظر برسد. همچنین باید به Luigi’s Mansion 3 و Persona 5 Royal اشاره کرد که به ترتیب 72.600 و 60.473 نسخه‌ی دیجیتالی از آن‌ها به فروش رفته است.

Death Stranding هم‌اکنون در دسترس پلی‌استیشن ۴ قرار دارد و اوایل تابستان 2020 نیز توسط شرکت 505 گیمز راهی پی‌سی خواهد شد و از همان ابتدا بر روی هر دو پلتفرم استیم و فروشگاه اپیک گیمز موجود خواهد بود.

نظر شما راجع به بازی Death Stranding چیست؟

یک سوم فروش بازی Death Stranding در ژاپن از راه دیجیتالی بوده استیک سوم فروش بازی Death Stranding در ژاپن از راه دیجیتالی بوده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک