ناکامی استرالیا از مهار آتش سوزی جنگلی؛ منطقه‌ای به وسعت ژاپن در آتش سوخت


ناکامی استرالیا از مهار آتش سوزی جنگلی؛ منطقه‌ای به وسعت ژاپن در آتش سوخت

درحالیکه تاکنون منطقه‌ای به وسعت کشور ژاپن در آتش سوزی جنگل‌های استرالیا نابود شده است، موج جدید حریق جنگلی در این کشور به راه افتاده است.

ناکامی استرالیا از مهار آتش سوزی جنگلی؛ منطقه‌ای به وسعت ژاپن در آتش سوختبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، درحالیکه تاکنون منطقه‌ای به وسعت کشور ژاپن در آتش سوزی جنگل‌های استرالیا نابود شده است، موج جدید حریق جنگلی در این کشور به راه افتاده است.

بر این اساس، با وجود گذشت چند هفته از شروع آتش سوزی‌های گسترده در جنگل‌های استرالیا، هنوز شعله‌های آتش در این مناطق زبانه می‌کشد. در بیست و چهار ساعت گذشته، وزش باد سبب تشدید دامنه حریق در برخی از مناطق شده است. شدت آتش سوزی به حدی زیاد است که توده‌هایی از ابر سیاه، آسمان مناطق جنگلی را فراگرفته است. مردم از ترس جانشان از این مناطق گریخته اند. گستردگی حریق به حدی زیاد است که منطقه‌ای جنگلی به وسعت کشور ژاپن را در کام زبانه‌های آتش گرفته و نابود کرده است.

تلاش‌های آتشنشان‌ها هنوز به اطفای کامل حریق نینجامیده است و مردم از ادامه آتش سوزی و نابودی جنگل و خانه هایشان به شدت خشمگین هستند و تاکید دارند دولت در این زمینه ناکارآمد عمل کرده است. تصاویر هوایی از منطقه جنگلی دچار حریق شده در استرالیا به روشنی نشان می‌دهد این مناطق در چه وضعی قرار دارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند