فریب شعارهای ظاهری و جذاب انتخاباتی را نخوریم


فریب شعارهای ظاهری و جذاب انتخاباتی را نخوریم

زنجان- ایرنا- رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: 85 درصد واجدان شرایط در انتخابات سال 88 مشارکت کردند که بی‌نظیر بود اما با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مراقب باشیم و فریب شعارهای جذاب و ظاهری افراد را بخوریم.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه دوشنبه در همایش ۹ دی بخش بزینه‌رود که با حضور پرشور مردم و امامان جمعه شهرهای خدابنده، افشار و بزینه‌رود برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

وی افزود: عده‌ای در انتخابات، بزک کرده و یا با شعارهای ظاهری و فریبنده در صدد رسیدن به قدرت هستند نه خدمت به ملت.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: عده‌ای در فتنه ۸۸ شناسنامه‌دار شده و تحت تاثیر سران فتنه قرار گرفتند لذا از نشانه‌های بصیرت در این روزهای جامعه که به انتخابات نزدیک هستیم این است که تشخیص دهیم افراد از اردوگاه انقلاب یا اردوگاه فتنه‌گران و سلطنت‌طلبان آمده‌اند.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: برخی سران کشورها از جمله رییس جمهوری سابق آمریکا آن زمان به صورت رسمی از یکی از سران فتنه، حمایت کرد و منافقان آدم‌کُش به هیچ کس رحم نکردند و بی‌شرمانه در کنار فتنه‌گران ایستادند.

وی افزود: باید حواسمان را جمع کنیم که دشمن چه طرح‌هایی برای انتخابات دارد و اگر منافقان و سلطنت‌طلب‌ها از فردی حمایت کردند از آن فاصله بگیریم.

صادقی نیارکی تصریح کرد: مبادا پیاده‌نظام دشمن باشیم بلکه عده‌ای در این انتخابات رقابت خواهند کرد و باید با بصیرت و هوشیاری از فتنه ۸۸ عبرت گرفت.

رییس شورای قضایی استان زنجان اظهار داشت: باید شخصیت‌ها را با حق بسنجیم نه حق را با شخصیت‌ها و اگر شخصیت‌ها با حق، منطبق شد ملاک قرار بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از سران فتنه که زمانی در نظام، مسؤول بودند امروز خود را حق می‌دانند زیرا این‌ها راه حق را گم کرده و شخصیت‌ها را حق می‌دانستند.

صادقی نیارکی گفت: امروز تجلی حق در ولایت فقیه است و باید ببینیم نایب امام زمان(عج) در کدام جبهه است که همه باید پشت سر ولی فقیه حرکت کرده و گوش به فرمان امام زمان خود باشیم.

رییس کل دادگستری استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه مردم در ۹ دی، گفت: فتنه‌گران بعد از انتخابات ۸۸ به مدت هشت ماه با صدور بیانه‌هایی در جهت تحریک مردم در کشور فتنه و آشوب ایجاد کردند و در کشوری که با خون پاک شهیدان آبیاری شده و زحمات زیادی برای انقلاب کشیده شده است اماکن مقدس، مساجد و مکان‌های دیگر را به آتش کشیدند و عده زیادی از فرزندان عزیز ملت را به شهادت رساندند.

وی افزود: در پی این اقدام‌ها، خسارت‌ها و جنایت‌های فراوانی به کشور تحمیل شد و عکس امام(ره) و رهبر انقلاب را پاره کرده و آتش زدند در حالی که می‌گفتند ما خط امام و رهبری هستیم.

صادقی نیارکی ادامه داد: آشوبگران حتی به عزاداران امام حسین(ع) نیز رحم نکرده و بیرق‌های سیاه محرم را آتش زدند.

وی تصریح کرد: پس از این ناآرامی‌ها، نیروها به میدان آمدند ولی کافی نبود و عمق فاجعه، ضرورت داشت تا مردم ۲۲ بهمن دیگری را بیافرینند.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: با آمدن مردم، فتنه خاموش شد و یک روز به یاد ماندنی در تاریخ کشور به ثبت رسید.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: بررسی عمق فاجعه فتنه سال ۸۸ نیاز به زمان زیادی دارد و فتنه تمام نشده و دشمن همیشه در صدد این کار است.

وی اظهار داشت: دشمن در سال ۹۸ نیز با بهانه قرار دادن افزایش قیمت بنزین در صدد فتنه بود اما باز هم شکست خورد و مردم بار دیگر به صحنه آمده و خود را از فتنه‌گران جدا کردند.

صادقی نیارکی با درود بر شرف و وجدان ملت با بصیر ایران اسلامی در خاموش کردن فتنه‌ها گفت: تکلیف ما این است که از این حوادث درس عبرت بگیریم زیرا در غیر این صورت ممکن است دوباره فتنه‌ها تکرار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل