شمار جانباختگان واژگونی اتوبوس در جاده زنجان به 10 تن رسید


شمار جانباختگان واژگونی اتوبوس در جاده زنجان به 10 تن رسید

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: آمار کشته‌های سقوط اتوبوس مسافری از ارتفاع 12 متری و واژگونی آن در آزاد راه زنجان - تبریز به 10 نفر رسید.

سرهنگ عباس مظفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شب گذشته، یکی از مصدومان انتقالی به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان که به علت آسیب جدی و وضعیت عمومی نامساعد در بخش آی سی یو بستری بود، جان باخت.

وی اظهار داشت: از ۱۰ مصدوم بستری شده در این بیمارستان پنج نفر پس از درمان ترخیص شدند، یک نفر از بستری شدگان (مرد) فوت کرد و چهار نفر مابقی نیز تحت مداوا و درمان هستند.

مظفری تصریح کرد: اغلب مصدومان این حادثه دچار شکستگی استخوان از قسمت‌های مختلف بدن شده بودند که پس از انتقال به بیمارستان بلافاصله تحت درمان قرار گرفتند که امید است چهار مصدوم تحت مداوا نیز به‌زودی سلامتی خود را بازیافته و ترخیص شوند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، علت وقوع این حادثه رانندگی منجر به فوت، جرح و خسارت را، داشتن سرعت غیرمطمئنه در جاده برفی و لغزنده ذکر کرد.

این حادثه رانندگی حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد /سه‌شنبه ۱۰ دی ماه/ در کیلومتر ۲۰ خط شمالی این آزاد راه اتفاق افتاد که ۹ نفر از مسافران در صحنه حادثه جان باختند و ۱۰ مصدوم آن نیز ازسوی عوامل امدادرسان به منظور درمان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

این اتوبوس مسافربری با ۱۹ سرنشین از مبداء اصفهان، عازم تبریز بود که تیم واکنش سریع از مرکز استان و سه تیم‌ امداد و نجات این جمعیت از پایگاه‌های امدادی تیرپارک، شمالغرب و عوارض در محل حادثه حاضر شده و با توجه به تجهیزات در اختیار، نسبت به رهاسازی کشته شدگان و مصدومان و از میان آهن پاره‌ها، اقدام کردند.

جان باختگان در این حادثه رانندگی، شامل ۲ زن، یک پسربچه ۱۲ ساله و هفت مرد بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی