رقابت 65 راس اسب در روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبد


گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه...
گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر روز پنجشنبه با رقابت 65 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

مسابقات امروز در شش دور مختلف به مسافت ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب‌های ترکمن دوساله کلاس Maiden بود، اسب بام دشت‌ناز موفق به کسب مقام اول شد و اسب های دنیا عباسی و دانیار عظیمی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال کلاس Maiden برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب پانیک بود، اسب پرنیان دوم شد و زیبا گزل ۲ به عنوان سوم این دور دست یافت.

اسب تئودیک کویر قهرمان دور سوم در گروه اسب‌های دوخون دو ساله کلاس Maiden شد و در پی او اسب‌های کرملین و بست مارال به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور چهارم مخصوص اسب‌های تروبرد ۳+ سال کلاس Maiden بود که در آن اسب گلدبلک زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسبهای آرنکا و فلوریای عزیزی نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اسب‌های آلباتروس، وی واش و ردلیدی عناوین برتر کورس پنجم روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس را در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ به دست آوردند و کورس ششم که مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ بود با قهرمانی اسب نیودنسر به پایان رسید؛ در این کورس اسب‌های بن جوی و دان ییلدز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان رقابت‌های روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، مبلغ یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر تعلق گرفت.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته