شهادت سردار سلیمانی همه مردم ایران را عزادار کرد


شهادت سردار سلیمانی همه مردم ایران را عزادار کرد

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس در پیامی شهادت سردار سلیمانی را محکوم کرده و گفته است: آمریکا به انتهای خط رسیده است بنابراین از ترورهای ناجوانمردانه برای به شهادت رساندن سربازان این نظام مقدس استفاده می‌کند.

محمد حسینی در این پیام آورده است: شهادت سردار سرافراز اسلام سردار سلیمانی به همراه یکی از یاران با وفایش توسط دشمن بزرگ و خبیث که چهل سال با این کشور دشمنی کرده است و با دسیسه‌های خودش یکی از مالکان اشتر این نظام جمهوری اسلامی را در صبح امروز به شهادت رساند همه مردم ایران را عزادار کرد.

وی شهادت این سردار رشید اسلام را تسلیت گفته و در ادامه آورده است: امروز ملت بزرگ ایران بداند که اگر چه شهادت سردار سلیمانی همه ما را اندوهگین کرده است ولی از یک بابت به دشمن خواهیم گفت که همه ما مانند سردار سلیمانی تا پای جان از اندیشه پاک سردار سلیمانی و آرمان های بلند انقلاب اسلامی حمایت خواهیم کرد. امروز ایران عزیزمان سردار سلیمانی های زیادی دارد که دشمن در فکر خام خود این را نمی داند و ملت بزرگ ایران با حفظ وحدت و انسجام با دادن پاسخ کوبنده در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و دیگر حوزه ها به دشمن اثبات خواهد کرد سردار سلیمانی به عنوان یک الگو در لباس سربازی، جان بر کف، تمام تلاش خود را برای این نظام انجام داد و خون خود را فدای این نظام کرد.

آمریکا به انتهای خط رسیده است و همه دسیسه هایش، خصوصا در این چند سال اخیر با انجام تحریم های ظالمانه و فشار های زیاد بر اقتصاد کشور ما و همچنین سیاست نفوذ برای جداسازی مردم از این انقلاب شکست خورده است، بنابراین از ترورهای ناجوانمردانه برای به شهادت رساندن سربازان این نظام مقدس استفاده می کند. همانگونه که اکنون شاهد وعده های رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیروزی حق و چیره شدن نظام اسلامی بر دسیسه های شیطان بزرگ آمریکا هستیم.

این یک نشانه است که آمریکا به انتهای خط رسیده و ما پیروز این مبارزه خواهیم بود و این نوید را به جوانان انقلاب اسلامی می دهیم که درست است که امروز یکی از مالکان اشتر زمان خود را از دست داده ایم ولی در بین سرداران بزرگ سپاه پاسداران خصوصا سپاه قدس افرادی که شاگرد و تربیت شده این سردار رشید اسلام هستند همچون این سردار سرافراز این پرچم را به دست خواهند گرفت و آن را به امام عصر خواهند رساند.

امیدوارم همه ما بتوانیم راه سردار سلیمانی را ادامه بدهیم و در این راه به دشمن امان نخواهیم داد و در آینده نزدیک جواب دندان شکنی را با امامت رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی به این دشمن قسم خورده خواهیم داد .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)