مردم مشهد طی راهپیمایی جنایت ناجوانمردانه آمریکا را محکوم کردند


مردم مشهد طی راهپیمایی جنایت ناجوانمردانه آمریکا را محکوم کردند

مشهد- ایرنا- مردم ولایتمدار مشهد پس از برگزاری نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی ضمن اعلام انزجار از جنایت ناجوانمردانه آمریکا، به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی خودجوش که از محل باب الجواد حرم مطهر رضوی تا میدان شهدای مشهد برگزار شد خیل عظیمی از نماز گزاران، زائران و مجاوران شرکت داشتند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعار "مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس"، "آمریکا در چه فکریه، ایران پر از سلیمانیه"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، "ای یاور ولایت راهت ادامه دارد"، "ملت ما آزاده است، به انتقام آماده‌ است" و "هنگامه قیام است، زمان انتقام است" سردادند.
در پایان راهپیمایی، زائران و مجاوران شرکت کننده در این مراسم بر تداوم راه شهید سلیمانی و انتقام از آمریکای جنایتکار تاکید کردند.

بامداد امروز جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام "حاج قاسم سلیمانی" به همراه "ابومهدی مهندس" از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
پنتاگون مرکز فرماندهی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس جمهوری و فرمانده‌کل قوای آن کشور صادر کرده بود.
حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پی این اقدام تروریستی سه روز عزای عمومی در ایران اعلام کردند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق‌العاده کادر مدیریت دیپلماتیک خود را تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به آمریکا، به وی ابلاغ شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی