راه سردار سلیمانی پر رهرو است


راه سردار سلیمانی پر رهرو است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت : نام جاودانه و راه شهید سردار سلیمانی پر رهرو است چرا که سردار سلیمانی های دیگر در سراسر ایران اسلامی در مقابل دشمنان اسلحه به دست خواهند شد.

عزیزاله شهبازی روز جمعه در راهپیمایی امت حزب الله کرج به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فقدان این بزرگمرد تاریخ و تبریک شهادت ایشان افزود: سردار شهید سلیمانی بالاترین فیض را شهادت می دانست و در آرزوی شهادت در راه خدا می سوخت.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی، از نسل مجاهدانی بود که در دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در راه حراست از کیان کشور جانفشانی کرده است.

شهبازی گفت: این شهید والامقام در دفاع از سرزمین اسلامی و براساس راهبردهای مقام معظم رهبری در راستای مطالبات مردم در جبهه های مقاومت و حمایت از نهضت های آزادی بخش حضور مجاهدانه داشت.

استاندار البرز اضافه کرد: متجاوزان منطقه در تاریکی شب این شهید والامقام را نشانه رفتند چرا که شهید سیلمانی دسیسه های آنها را در منطقه ناکام کرده بود، آمریکایی ها در واقع ضامن نارنجک منطقه خلیج فارس را کشیدند.

وی ادامه داد : سردار حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت ایران اسلامی را مستحکم تر کرده است و امروز موج عظیم جمعیت در این راهپیمایی نشانه اتحاد مردم ایران بر علیه دشمنان است.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: این مردم در این راهپیمایی حاضر شدند تا دشمن بداند که با ریختن خون شهید سردار سلیمانی، محور مقاومت را مستحکم تر شده است.

وی افزود: اقشار مختلف مردم زحمتکش، پرتلاش و عزیز میهن اسلامی و به خصوص جوانان برای شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اکنون به راهپیمایی آمده اند.

شهبازی گفت: مردم در سراسر میهن اسلامی اکنون متحدتر شده اند که دشمن بداند با شهادت سردار سلیمانی که آرزوی دیرینه این مجاهد بوده، مردم ماهیت پلید دشمنان تا بن دندان مسلح را بیش از پیش شناختند.

وی افزود: دشمنان مطمئن باشند که سردار سلیمانی ها یکی پس از دیگری سلاح ایشان را برمی دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون نیز یکی از فرماندهان شجاع کشورمان سلاح ایشان را از زمین برداشته و در راه وی قدم گذاشته است.

وی گفت: شهادت این بزرگمرد تاریخ را تبریک می گویم و همچنین فقدان این مجاهد بزرگ را به مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت پایگاه جدید بالگردهای روسیه در نزدیکی مرز اوکراین