سردار سلیمانی مالک‌گونه از ایران و تفکر انقلابی‌ پاسداری کرد


سردار سلیمانی مالک‌گونه از ایران و تفکر انقلابی‌ پاسداری کرد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: شهید سردار سلیمانی مالک‌گونه برای رهبر و ملت ایران سربازی کرد و خون او نیز بصیرت‌بخش شد.

حجت‌الاسلام محمد مختاری، امروز جمعه ۱۳ دی، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی نشان تقابل گسترده جبهه استکبار و آمریکا و بغض آنان نسبت به جبهه حق است.

وی با بیان اینکه شهدا مانند شمع سوختند تا ما بتوانیم در پرتو دین و زیر سایه معنویت مسیر تکامل را طی کنیم، افزود: استکبار از هر روش جنایت‌آمیزی برای سلطه‌گری و رسیدن به اهداف پلید استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه خون سردار سلیمانی و همراهانش بصیرت‌بخش و دشمن‌شناس برای ملت ایران است، تصریح کرد: حقوق بشر تنها وسیله سوء استفاده دشمن است.

مختاری بیان کرد: آمریکا و به طور کلی استکبار جهانی امروزه با جسارت تمام و به صورت علنی قصد ضربه زدن به نمادهای دین و دینداری و از جمله ولایت را دارد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی و جوانان جبهه مقاومت به دعوت دولت‌های قانونی به عراق و سوریه می‌رفتند، اما آمریکا به چه مجوز و قانونی در خاورمیانه حضور پیدا می‌کند و خارج از خاک خود عملیات تروریستی انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی نماد تفکر انقلابی‌گری بود و بعد از داغ این همه سردار شجاع، دیگر نباید فریب بازی سیاسی‌کاران و سیاست‌بازان که دم از مذاکره مجدد ذلیلانه با استکبار می‌زنند را بخوریم.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: مردم ایران هیچگاه فداکاری‌ها و شجاعت‌های سردار سلیمانی در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مقاومت و در لبنان، عراق و سوریه را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد: ملت ایران هیچ‌گاه با قاتلان حاج قاسم سلیمانی مذاکره مجدد نکرده و از دولت و مجلس می‌خواهیم پاسخ کوبنده‌ای به آمریکا بدهند تا استکبار دیگر جرأت تکرار چنین جنایت‌هایی را نداشته باشد.

پس از نماز جمعه نیز مردم بیرجند در تظاهرات ضداستکباری حضور یافته و این اقدام آمریکا را محکوم کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل