جوانان نخبه در فرآیند سرمایه‌گذاری بیشتر حمایت شوند


جوانان نخبه در فرآیند سرمایه‌گذاری بیشتر حمایت شوند

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: جوانانی که برای تولید و اشتغال وارد فرآیند سرمایه‌گذاری می‌شوند باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

مرتضی علیخانی روز یکشنبه در نشست بررسی پرونده‌های سرمایه‌گذاری استان قزوین افزود: برخی از جوانان در حوزه‌های علمی فارغ التحصیل شده و برای کار میدانی اعلام آمادگی کرده‌اند، درحالی که قوانین دست و پاگیری جلوی پیشرفت آنها را گرفته است.
وی تصریح کرد: نخستین اقدامی که باید در سرمایه‌گذاری‌های کوچک و بزرگ مورد توجه قرار گیرد، ظرفیت شناسی در حوزه‌های مختلف است که باعث می‌شود افراد دارای صلاحیت وارد میدان شوند.
علیخانی همچنین گفت: نباید تناقض قوانین در بین دستگاه های اجرایی باعث شود که سرمایه‌گذاران دارای صلاحیت از رونق تولید جا بمانند.
این مسؤول در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: دستگاهی که از همان ابتدا موافقت اصولی صادر می‌کند باید همه جوانب طرح را مورد بررسی قرار دهد و نباید اینطور باشد که بعدها مخالفت کرده و مانع تراشی ایجاد کند.
علیخانی خاطرنشان کرد: نماینده دستگاه‌های اجرایی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری باید تا سقف ۲۰ روز جواب قطعی و کارشناسی به سرمایه‌گذار اعلام کنند.
در این نشست پنج طرح سرمایه‌گذاری در قزوین با موضوعات تامین سوخت گاز شرکت نیروی پاک کاسپین، سرمایه‌گذاری در حوزه‌ها بلوک و موزاییک سازی، پرورش ماهی‌های زینتی، فیلتر خودرو و مجتمع تفریحی ورزشی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.
۹۹ فرصت سرمایه‌گذاری در استان قزوین شناسایی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!