تمهیدات ویژه آتش نشانی در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی


تمهیدات ویژه آتش نشانی در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی جزییات اقدامات این سازمان، برای برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی و یاران با وفای ایشان را تشریح کرد.

تمهیدات ویژه آتش نشانی در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی با بیان اینکه امروز عصر مراسم پرسوز و وداع با پیکر مطهر شهدای ۱۳ دی ماه، در مصلی تهران برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ۱۵۰ آتش نشان تهرانی در ۲۵ نقطه از بخش‌های داخلی شبستان و مصلی و همچنین بزرگراه‌ها و مسیر‌های منتهی به مصلی تهران حضور خواهند داشت؛ این آتش نشانان همراه با ۳۰ دستگاه خودرو شامل ۱۸ دستگاه خودروی سنگین و ۱۲ دستگاه موتور سیکلت خواهند بود و تا پایان مراسم و تخلیه کامل مصلی و عادی شدن ترددها، در مسیر‌های استقرار حضور خواهند داشت.
وی افزود: در ضمن تعدادی از فرماندهان و مدیران ارشد سازمان آتش نشانی با خودرو‌های عملیاتی خود در بخش‌های مختلف داخلی و بیرونی مصلی مشغول گشت زنی و کنترل ایمنی خواهند بود.
ملکی با اشاره به اینکه فردا صبح مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا از محدوده میدان انقلاب به سمت غرب (میدان آزادی) با حضور میلیون‌ها نفر ازمردم قدرشناس تهرانی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه (فردا)، ۱۸۰ نفر آتش نشان تهرانی در ۶۰ نقطه به همراه ۳۸ دستگاه خودروی سنگین، ۷ دستگاه خودروی سبک و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت در محدوده اعلام شده، مستقر خواهند شد؛ درضمن تا پایان مراسم و عادی شدن تردد، این استقرار‌ها ادامه خواهد داشت.
به گفته وی؛ مشابه برنامه امروز عصر، فردا نیز فرماندهان و مدیران ارشد سازمان آتش نشانی تمامی مسیر را تحت پوشش قرار خواهند داد؛ همچنین تعدادی از آتش نشانان غیرنوبت، به صورت خودجوش شانه به شانه مردم در مراسم وداع با شکوه پیکر مطهر شهدا حضور خواهند داشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن درخواست از شهروندان تهرانی بابت همکاری با نیرو‌های امدادی و آتش نشانی، گفت: شهروندان در صورت بروز حادثه، خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه دور شوند؛ در ادامه مراتب را با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران یا گروه‌های مستقر در مسیر، در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج