امام جمعه و استاندار کرمان با خانواده سپهبد شهید سلیمانی دیدار کردند


امام جمعه و استاندار کرمان با خانواده سپهبد شهید سلیمانی دیدار کردند

کرمان - ایرنا - استاندار و امام جمعه کرمان شامگاه شنبه با حضور در منزل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تهران با خانواده سردار دلها دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدجواد فدایی استاندار و سایر مسئولان استان برای عرض تسلیت به خانواده سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران، مهمان منزل سردار رشید اسلام شدند.

استاندار و امام جمعه کرمان همچنین مراتب تسلیت و ابراز همدردی خود و مردم استان کرمان را به سایر بازماندگان سردار دلها اعلام کردند.

پیش از این نیز رهبر معظم انقلاب و روسای سه قوه با حضور در منزل شهید زنده با خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیدار و گفت و گو کرده بودند.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و جمعی از همراهان، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به این اقدام آمریکا به وی اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟