فال ابجد با اسم به صورت آنلاین


فال ابجد با اسم به صورت آنلاین

می‌توانید به صورت آنلاین فال ابجد با اسم خود را محاسبه کرده و تفسیر آن را بخوانید. فال ابجد اسم، در واقع طالع بینی اسم فرد در ارتباط با برج‌های دوازده‌گانه است.

سرویس سرگرمی - اگر می‌خواهید فال ابجد اسم خود را بدانید یقینا در مورد کاربرد‌ها و خواص حرف ابجد شنیده‌اید. از حروف ابجد که روشی برای دادن ارزش عددی به حروف عربی بوده است علاوه بر رمزنگاری و ترتیب بندی، در علوم غریبه مانند فال، طالع بینی و عرفان نیز استفاده می‌شود. در واقع برخی معتقدند که اعداد روح کلمات هستند و ابجد حروف به نوعی مانند روح آن‌ها تاثیراتی بر آن کلمات، از جمله اسامی افراد خواهند داشت و فال ابجد با اسم از تاثیر ابجد اسم شما بر شخصیت، خلقیات و حتی سرنوشت شما می‌گوید.


فال ابجد اسم به صورت آنلاین

همان طور که اشاره شد برخی از افراد به خصوص آنان که به علوم غریبه علاقه یا آگاهی دارند، معتقدند اسم شخص با توجه به اعداد ابجدش می‌تواند بر روی زندگی او تاثیر بگذارد. در این میان هستند کسانی که حتی اسم خود را با توجه به فال ابجد اسمشان تغییر می‌دهند. در ادامه می‌توانید با وارد کردم اسم خود و اسم مادرتان نتیجه و تفسیر فالتان را مشاهده کنید.


جنسیت : مرد     زن  
نام :  
نام مادر:  
 
 
 
اگر می‌خواهید به طور دستی فال ابجد با اسم مادر را محاسبه کنید لازم است، ابتدا ابجد کبیر نام خود و نام مادرتان را با کمک جدول و محاسبه حروف ابجد به دست آورده و سپس حاصل جمع آن‌ها را بر ۱۲ تقسیم کنید. باقیمانده این تقسیم که عددی بین ۰ تا ۱۲ خواهد بود، طالع بینی اسم شخص با توجه به حروف ابجد را مشخص می‌کند. (اگر باقیمانده تقسیم ۰ شد آن را متناظر با برج ۱۲) در نظر می‌گیریم. اعداد ۰ تا ۱۲ هر کدام با یک ماه متناظر است که عبارتند از:

۱- حمل به معنی بره (Aries) و با نماد میش نر دو شاخ
۲- ثور به معنی گاو نر (Taurus) و با نماد گاو
۳- جوزا به معنی گوسفند سیاه (Gemini) با نماد دو کودک برهنه
۴- سرطان به معنی خرچنگ (Cancer) با نماد خرچنگ
۵- اسد به معنی شیر (Leo) با نماد شیر نر
۶- سنبله به معنی خوشه گندم (Virgo) با نماد دختری با خوشه گندم در دست
۷- میزان به معنی ترازو (Libra) با نماد ترازو
۸- عقرب به معنی کژدم (Scorpio) با نماد عقرب یا کژدم
۹- قوس به معنی کمان یا کمان گردون (Sagittarius) با نماد مرد تیرانداز
۱۰- جدی به معنی بزغاله نر (Capricorn) با نماد بزغاله نر با دو شاخ
۱۱- دلو به معنی کوزه (Aquarius) با نماد مرد ایستاده با یک کوزه آب واژگون در دست
۱۲- حوت به معنی ماهی (Pisces) با نماد دو ماهی


سخن آخر

آنچه که لازم است پس از محاسبه فال ابجد اسم و خواندن طالع بینی نامتان در نظر داشته باشید این است که نام یک فرد حتی اگر بر زندگی و سرنوشت او تاثیرگذار باشد مطمئنا تاثیر آن بسیار ناچیز خواهد بود. انسان‌های بسیاری با نام‌های مشابه زندگی و سرنوشت کاملا متفاوتی داشته‌اند و عوامل متعددی زندگی انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اما همیشه علوم غریبه و پیشگویی‌های گنگ برای انسان مضطرب جذابیت خود را داشته است و هنوز هم دنیا سرشار از ناشناخته‌هاست. 
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری