سردار سلیمانی اهمیت مقاومت وایستادگی را به جهانیان نشان داد


سردار سلیمانی اهمیت مقاومت وایستادگی  را به جهانیان نشان داد

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه دیواندره گفت: سردار قاسم سلیمانی اسوه ، نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام بوده و جانفشانی‌های خود در جبهه مقاومت اهمیت آن را به جهانیان و دشمنان نشان داد.

سرهنگ صمد محمدعلیزاده روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی در مسجد جامع دیواندره اظهار داشت: حیات پر برکت سردار شهید سلیمانی سراسر مجاهدت در راه اعتلای اسلام و عظمت ایران بوده و این دلاور مرد جبهه مقاومت همه عمر پر برکت خود را در خدمت به مردم و جهاد در راه خدا گذاشت .

وی اضافه کرد: این شهید عالیقدر با تاسی از قرآن کریم و آموخته‌های دینی درس شجاعت، فداکاری از سرور و سالار شهیدان، جنایت‌های داعش را از ریشه نابود و آنها را که ساخته و پرداخته امریکای جنایت کار بودند را از بین برد.

وی افزود: جای خالی این سردار فداکار در ایران اسلامی همیشه احساس می‌شود ولی دشمنان جنایتکار آگاه باشند که راه این شهید ادامه داشته و هیچ زمانی مردم و یاران وی دست از ادامه راه بر نمی‌دارند و قطعا جواب سختی در انتظار دشمنان قسم خورده بخصوص امریکایی جنایتکار و رژیم صیونیستی است.

فرمانده سپاه دیواندره با اشاره به اینکه مردم سوریه و عراق چهره نورانی و جانفشانی این سردار رشید اسلام را هرگز از ذهن شان پاک نمی‌کنند یادآور شد: ترامپ جنایتکار نمی‌داند با این اقدامات چه خدمتی به اسلام و مقاومت می‌کند و آمریکا و اسراییل را به سمت نابودی پیش می‌برد.

سرهنگ محمدعلیزاده گفت:سردار سلیمانی نقش مهمی در دادن قدرت نظامی به حزب‌الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق را داشت.

وی افزود:مردم سراسر ایران درمراسم بزرگداشت سردار سلیمانی به جهانیان بخصوص دشمنان نشان دادند که همچنان مطیع رهبر انقلاب برای حفاظت از کیان اسلامی آمادگی کامل را دارند.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۹۵ کیلومتری شمال شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه