برای رفتن به استرالیا، همین حالا بار سفر ببندید!!!


برای رفتن به استرالیا، همین حالا بار سفر ببندید!!!

به هزاران دلیل ممکن است که یک نفر به فکر مهاجرت بیافتد. دلایلی که در آخر منجر به مهاجرت می شوند، برای همه افراد یکسان نیست، خصوصا وقتی صحبت از مهاجرت اختیاری می شود، هریک از مهاجران برای ترک وطن دلایل شخصی دارند.

به گزارش افکارنیوز،

به هزاران دلیل ممکن است که یک نفر به فکر مهاجرت بیافتد. دلایلی که در آخر منجر به مهاجرت می شوند، برای همه افراد یکسان نیست، خصوصا وقتی صحبت از مهاجرت اختیاری می شود، هریک از مهاجران برای ترک وطن دلایل شخصی دارند. اما این دلایل شما هرچه که باشند، از کار گرفته تا تحصیل و سرمایه گذاری در کشوری دیگر، لازم است برای آن برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای داشته باشید. به هر روشی که عمل می کنید، مهاجرت را ساده نگیرید.

مهاجرت مقوله ای بسیار مهم است و می توان گفت مهم ترین تصمیم زندگی فردی باشد که قصد انجام این کار را دارد، کشورهای زیادی برای مهاجرت وجود دارند اما این که کدام کشور برای مهاجرت انتخاب شود، در وهله ی اول بستگی به شرایط شخص مهاجر دارد و در وهله ی دوم شرایط کشوری که مهاجر می پذیرد، دارد.

اما توجه داشته باشید که باید با اطلاعات کافی قدم در این راه گذاشت، چرا که ممکن است هر تصمیم اشتباهی تمام انگیزه را در یک لحظه نابود کند. فاکتور های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد و این امری کاملا شخصی و سلیقه ای است. متاسفانه بازار سیاه مهاجرت بسیار داغ است پس مواظب باشید و سرمایه ی خود را به دست هر شرکت و موسسه ای ندهید. حال برخی از کشور ها شرایط مساعد تری برای مهاجرت دارند و استرالیا یکی از آن هاست، پس با ما همراه باشید.

چقدر با استرالیا آشنا هستید؟

برای رفتن به استرالیا، همین حالا بار سفر ببندید!!!

برای رفتن به استرالیا، همین حالا بار سفر ببندید!!!

کشور استرالیا بزرگترین جزیره ی دنیاست. این جزیره ی زیبا در قاره ی اقیانوسیه واقع شده است. منطقه ای خوش آب و هوا، با سواحلی زیبا، فرهنگ و آداب و رسوم متنوع و دارا بودن آخرین تکنولوژی های روز دنیا در این کشور، یکی از بهترین پیشنهاد ها برای مهاجرت و لذت بردن از این جزیره ی زیباست. در حالت کلی دلایل زیادی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد. استرالیا یک کشور وسیع است و دارای فرصت های بی شماری برای مهاجرت می باشد.

اما چرا استرالیا برای اغلب افراد جذاب است و باعث می شود که در سال میلیون ها نفر به آن مهاجرت کنند، این دلایل می توانند این ها باشند:

استرالیا کشوری زیباست با آب و هوای بسیار معتدل. زبان رسمی مردم استرالیا، انگلیسی است. اقتصاد رو به رشد استرالیا طی ۱۷ سال اخیر هیچ رکودی نداشته است. هیچ فرد بیکاری در استرالیا وجود ندارد، مگر این که فرد تنبل باشد، طبق آمار رسمی فرصت ‌های شغلی زیادی در این کشور وجود دارد. از نظر شرایط مطلوب تحصیلی، استرالیا در رتبه ‌بندی جهانی، سومین مقصد جذاب تحصیلی است. هزینه ‌های زندگی متناسب با درآمد افراد است و سطح رفاه و میزان رضایت از زندگی بسیار بالا است.

کدام روش مهاجرت به استرالیا را انتخاب می کنید؟

برای رفتن به استرالیا، همین حالا بار سفر ببندید!!!

برای رفتن به استرالیا، همین حالا بار سفر ببندید!!!

درصورتی که شما هم مثل سایر افرادی که قصد مهاجرت دارند، به دلایل متعددی به فکر جا به جایی خانه و کاشانه ی خود هستید، مهم نیست آن دلایل چه باشند، دلیل مهاجرت هر چه که باشد، لازم است درباره شرایط، روش های مهاجرت و متناسب بودن آن با اهداف و نیازهای تان و میزان سازگاری شما با فرهنگ کشور مقصد اطلاعات کافی کسب کنید. درصورتی که متقاضی مهاجرت به استرالیا، این سرزمین مهاجرپذیر هستید اما نمی دانید چطور و چگونه به هدف تان برسید؛ ما به شما کمک می کنیم تا در کمترین زمان شرایط خود را بررسی کرده و تصمیم نهایی تان را بگیرید.

استرالیا با توجه به شرایط و توانایی های منحصر به فرد شما یک یا چند آیتم مهاجرتی ارائه می دهد، برای آگاه شدن از این روش ها ادامه مطلب را از دست ندهید.

مهاجرت کاری: در بین گزینه های موجود برای مهاجرت، همیشه اولین و بهترین گزینه، مهاجرت از طریق کار و مهارت است. استرالیا اقتصاد در حال رشدی دارد. به ‌همین ‌دلیل نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است. پس اگر در شغل یا حرفه ‌ی خاصی مهارت و تخصص دارید، می‌ توانید شانس خود را برای دریافت ویزا های کاری امتحان کنید. مهاجرت تحصیلی: مهاجرت تحصیلی یکی دیگر از روش ‌های مهاجرت است. پنج دانشگاه از ۵۰ دانشگاه برتر دنیا در استرالیا قرار دارند. مدت زمان اقامت از طریق ویزای تحصیلی محدود است؛ به این معنا که این ویزا تا پایان دوره ‌ی تحصیل شما اعتبار دارد. اما نکته مهم این است که شما می ‌توانید به‌ صورت پاره ‌وقت کار کنید و رزومه ی خوبی برای خود ایجاد کنید. دولت استرالیا برای افرادی که در استرالیا تحصیل کرده ‌اند و سابقه کاری خوبی دارند، امتیاز ویژه ‌ای در نظر می‌گیرد و شانس شما برای دریافت ویزای دائم افزایش پیدا خواهد کرد. مهاجرت از طریق سرمایه ‌گذاری: دولت استرالیا و در واقع هر کشوری از سرمایه ‌گذاران موفق به شدت استقبال می ‌کنند و استرالیا تا حدود زیادی مهاجرت از این راه را آسان نموده است. اگر قصد مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری به استرالیا دارید، باید ابتدا یک اقامت ۴ ساله دریافت کنید؛ و در این مدت چهار ساله باید بتوانید توانایی خود را به دولت استرالیا ثابت کنید، سپس نسبت به اخذ ویزای دائم استرالیا اقدام نمایید.

چرا مهاجرت به استرالیا از طریق موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت با سابقه ای درخشان در زمینه مهاجرت، با یاری وکلا و مشاوران برتر این حوزه، راهی برای متقاضیان فراهم کرده تا بتوانند به راحتی از اقتصاد قوی، طبیعیت زیبا، آب و هوای خوب، خدمات رایگان بهداشت و درمان و امکانات این چنینی استرالیا بهره مند شوند. شاید در ابتدا با خود بگویید که این کار امکان پذیر نیست؛ مهاجرت کاری سخت است و نمی توانید ریسک کنید و زندگی تان را این گونه تغییر دهید. نترسید! به اهداف زندگی تان پایبند باشید و خود را قانع کنید که رویارویی با آن ها برای تان دلچسب است.

یک وکیل یا مشاور مهاجرتی حرفه ای می تواند به بهترین شکل شما را در این راه همراهی کرده، شرایط تان را با هریک از روش های مهاجرت به استرالیا بررسی و عالی ترین گزینه را برای تان انتخاب کند. مشاوران و وکلای موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت همان گزینه ی روی میز شما هستند. با خیالی آسوده تصمیم خود را برای مهاجرت گرفته و باقی امور را به آن ها بسپارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)