لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران


لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

با شروع پنجره زمستانی نقل و انتقالات لیگ برتر تیم‌های مختلف فعالیت‌شان را آغاز کرده‌اند.

با شروع پنجره زمستانی نقل و انتقالات لیگ برتر تیم‌های مختلف فعالیت‌شان را آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بر اساس اعلام سازمان لیگ، زمان نقل و انتقالات زمستانی برای تیم های لیگ برتری از 26 آذر تا 23 دی خواهد بود و این زمان بر اساس بازی های معوقه لیگ برتر تنظیم شده است. نقل و انتقالات روز سوم بهمن به پایان می‌رسد.

طبق آئین نامه نقل و انتقالات هر باشگاه در نیم فصل در صورتیکه فهرستش جای خالی داشته باشد می تواند حداکثر 6 بازیکن جذب کند. البته باشگاه ها می‌توانند به هر تعداد بازیکن که بخواهند از فهرست خود خارج کنند اما حداکثر 6 بازیکن می توانند مبادله یا جذب کنند.

از سویی دیگر باشگاه هایی که بازیکنانشان دچار مصدومیت شدید شده باشند و تا پایان فصل قادر به بازی نباشند می‌توانند با خارج کردن این نفرات از فهرست خود بازیکنان جدیدی جذب کنند. به این ترتیب اگر 2 بازیکن از فهرست به این شکل خارج شود به غیر از 6 بازیکن سهمیه‌ای می تواند دو بازیکن سهمیه پزشکی نیز جذب نماید و این باشگاه حق جذب 8 بازیکن را خواهد داشت.

با اخبار و حواشی نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران همراه ما باشید:

سه‌شنبه 17 دی

* کریستین اوساگوانا مهاجم فصل قبل ذوب آهن با عقد قراردادی به فولاد خوزستان پیوست.

* پس از به خدمت گرفتن احمد زنده روح، باشگاه گل گهر سیرجان در بازار نقل و انتقالات عملکرد پررنگی داشته و با رضا علیاری بازیکن نساجی، یونس شاکری بازیکن شهرخودرو، میلاد کمندانی بازیکن ملوان و احمد موسوی بازیکن تراکتور به توافق نهایی دست پیدا کرد.

* حامد بحیرایی امروز پس از دیدار و توافق با مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

* مهدی خلیل، سنگربان ملی پوش لبنانی با قراردادی رسمی به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست.

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

* استقلال برای نیم فصل دوم با آیاندا پاتوسی و ارسلان مطهری به توافق رسید و این دو بازیکن خریدهای جدید آبی‌پوشان هستند.

* احمد زنده‌روح، بازیکن تاثیرگذار خط میانی تیم ماشین سازی با قراردادی رسمی راهی گل گهر سیرجان شد.

* یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری ذوب آهن، چیرو فرارای ایتالیایی است که پیش از این هم در چند مقطع صحبت از آمدن او به ایران بود. ذوبی‌ها از طریق دو عضو هیئت مدیره خود مذاکراتی را با این مربی انجام داده و پیشنهاد 500 هزار یورویی را به مدت 1.5 سال به این مربی ارائه داده اند.

* امید عالیشاه و آدام همتی در تمرین امروز پرسپولیس غایب بودند تا جدایی آنها از جمع سرخپوشان قطعی شود.

* اسماعیل شریفات که در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر برای تیم پیکان توپ می‌زد، در نیم‌فصل دوم برای شاهین شهرداری بوشهر به میدان خواهد رفت.

* مهران موسوی، مدافع بلند قامت پیکان مورد توجه تراکتوری‌ها قرار دارد و مسئولان باشگاه در پی فراهم کردن شرایط حضور او در تبریز هستند.

* مجید جلالی سرمربی گل‌گهرسیرجان در پاسخ به اینکه آیا پاتوسی در لیست خرید زمستانی او قرار دارد یا خیر اظهار داشت: پاتوسی بسیار بازیکن خوب و مستعدی است ولی در لیست خرید من برای نقل و انقالات نیم فصل حضور ندارد.

دوشنبه 16 دی

* سجاد مشکل پور مدافع فصول گذشته تیم‌های هانوی ویتنام، سایپا و صنعت نفت آبادان به شاهین شهرداری بوشهر پیوست.

* باشگاه استقلال اعلام کرد که سعید آقایی در فهرست خرید این باشگاه قرار ندارد.

* باشگاه سایپا با جدایی آرمین سهرابیان مدافع خود مخالفت کرد. گفته می‌شود این بازیکن مورد توجه استقلال قرار داشت.

* برنیه ایبینی وینگر ۲۷ ساله استرالیایی خرید اسیایی استقلال خواهد بود. ایبینی فصل گذشته در چونبوک موتورز کره بازی میکرده،این بازیکن نیجریه‌ای_استرالیایی است.

* تیم فولاد خوزستان که تاکنون وارد بازار نقل و انتقالاتی نشده بود، دقایقی قبل قرارداد یک فصل و نیمه خود با سینا زامهران، هافبک مشهدی تیم شهرخودرو مشهد را اعلام کرد.

* فرشاد سالاروند هافبک ماشین سازی که سابقه بازی در مس رفسنجان را دارد، خرید آخر محمد ربیعی در نقل و انتقالات نیم فصل خواهد بود.

* مهدی زبیدی، وینگر گل گهر سیرجان که در نیم فصل نخست لیگ برتر در این تیم عضویت داشت، با عقد قراردادی رسماً به نفت مسجد سلیمان پیوست.

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

* با اعلام باشگاه پیکان قرارداد اسماعیل شریفات با تیم پیکان فسخ شد و بازیکن سابق استقلال در نیم فصل دوم این تیم را همراهی نمی‌کند.

* محمد زینالی هافبک سابق نود ارومیه که با عقد قراردادی ۳ ساله راهی سپاهان شده بود پس از مذاکره باشگاه نود ارومیه با باشگاه سپاهان و حصول توافقات نهایی با عقد قراردادی تا پایان فصل لیگ یک و به صورت قرضی به تیم فوتبال نود ارومیه بازگشت.

*باشگاه سپاهان امروز درخواست دوباره خود را برای جذب اسماعیلی‌فر مطرح کرد و نامه رسمی به باشگاه ذوب آهن فرستاد. باشگاه ذوب آهن در پاسخ مجدد به درخواست تیم همشهری بار دیگر اعلام کرد که قصد فروش اسماعیلی‌فر را ندارد و به هیچ وجه حاضر به از دست دادن وی نیست.

یکشنبه 15 دی

* در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه شهر خودرو و یحیی گل‌محمدی به جذب این بازیکن مطرح بود ولی این باشگاه هیچ پیشنهادی برای جذب این بازیکن نداده است و به نظر نمی‌رسد مشهدی‌ها قصد جذب او را داشته باشند.

* سعید کریمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ نوزدهم در تیم شاهین بوشهر حضور داشت با فسخ قرارداد و جدایی از این تیم در تمرینات تیم نساجی حضور یافته و طی چند روز آینده پرونده انتقال او نهایی می‌شود.

* امین منوچهری، مهاجم سابق تیم‌های استقلال، سایپا، نفت تهران و راه‌آهن با عقد قراردادی رسماً به عضویت پارس در آمد.

* محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم بعد از جلسه دیشب با مراد مرادی مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم عصر امروز در تمرینات این تیم شرکت کرد.

* میلاد زکی‌پور با وجود پیشنهادهای خارجی امروز با فرهاد مجیدی دیدار و گفتگو داشت که در نهایت قرار شد او برای ادامه فصل آبی پوشان را همراهی کند.

* با وجود اینکه در هیات مدیره ذوب آهن تصمیم گرفته شد علی دایی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شود ولی دایی پیشنهاد این باشگاه را به دلیل مشکلات خانوادگی رد کرد.

* ابوالفضل بابادی عکاشه، مهاجم سپاهان که در ابتدای فصل به این تیم آمده بود، با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست و شاگرد رسول خطیبی در این تیم شد.

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

* امیر قلعه‌نویی در نشستی که با مدیران باشگاه سپاهان داشت اعلام کرد آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی سابق استقلال را می‌خواهد و این بازیکن به هر شکل ممکن باید جذب شود.

شنبه 14 دی

* خالد شفیعی، مدافع باتجربه فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز و سئول کره جنوبی را در کارنامه خود دارد، با نظر مسئولان باشگاه سایپا، نارنجی پوشان را در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، همراهی خواهد کرد.

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

* باشگاه سپاهان که با پیشنهاداتی برای انتقال سعید آقایی از سوی تراکتور و استقلال مواجه شده قصد دارد در صورت پذیرش هرکدام از این دو تیم، یک بازیکن به جای آقایی به خدمت گرفته و او را تعویض کند.

* پیمان شیرزادی مدافع چپ 31 ساله که این فصل را با شاهین بوشهر آغاز کرده بود در نیم فصل از این تیم جدا شد. مقصد شیرزادی تیم دسته اولی مس رفسنجان است که در حال حاضر در صدرجدول لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار دارد.

* باشگه تراکتور قصد دارد فرشاد محمدی‌مهر را به عنوان گزینه دفاع راست به خدمت بگیرد. همچنین دو مهاجم خارجی که علی عباس عراقی و سوزوکی ژاپنی هستند هم در فهرست خرید این باشگاه جای دارند.

* میلاد زکی‌پور، مدافع چپ استقلال پیشنهادی از لیگ هلند دریافت کرده است که هنوز باشگاه واکنشی به این موضوع نداشته است.

* روح الله سیف اللهی که نیم فصل اول را در تیم فولاد خوزستان می گذراند عصر امروز قرارداد 2.5 ساله خود را با تیم شهرخودرو منعقد کرد.

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

جمعه 13 دی

* رسانه های ترکیه از مذاکرات بسیار جدی و مفصل مدیربرنامه‌های روبینیو، ستاره برزیلی باشاکشهیر استانبول با استقلال برای کوچ به لیگ برتر خبر دادند.

* پس از برکناری محمود فکری از هدایت تیم آلومینیوم اراک با تصمیم هیئت مدیره این باشگاه رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شد و قراردادش را با اراکی‌ها امضا کرد. وی در نیم فصل نخست هدایت تیم لیگ برتری ماشین سازی را بر عهده داشت.

* علیس آل کثیر، مهاجم صنعت نفت و آقای گل لیگ برتر اعلام کرد در پنجره زمستانی از این تیم جدا شده و به تیم دیگری خواهد پیوست. تراکتور و پرسپولیس از جدی‌ترین مشتریان او هستند.

* پیمان شیرزادی مدافع چپ تیم شاهین که سابقه بازی در تیم‌های استقلال‌خوزستان، فولاد خوزستان را دارد نیز با توافق با مسئولان باشگاه، از تیم جدا شد تا در نیم فصل دوم شاهد حضور وی نیز در این تیم نباشیم.

* بنابر ادعای سان انگلیس تیم فوتبال استقلال تهران به دنبال جذب آنتونی استوکس مهاجم سابق سلتیک و تراکتورسازی تبریز است.

* میلاد سرلک، هافبک دفاعی نساجی که از این تیم جدا شده بود، با عقد قراردادی به عضویت شهر خودرو در آمد.

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

پنجشنبه 12 دی

* باشگاه پارس جم مدعی شده فسخ قرارداد مهدی ترکمان غیر قانونی است و از این باشگاه به سازمان لیگ شکایت می‌کند و باعث محرومیت وی خواهد شد.

* برخلاف شایعاتی که مطرح شده توافقی میان سعید آقایی و باشگاه استقلال صورت نگرفته و این بازیکن قصد جدایی ندارد.

* فرشاد محمدی‌مهر با دریافت رضایت‌نامه از تیم شهر خودرو جدا شد.

* ابوالحسن جعفری، مدافع راست نساجی که از این تیم جدا شده بود به شهر خودرو پیوست.

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

چهارشنبه 11 دی

* با اعلام باشگاه پرسپولیس 2 بازیکن در فهرست خروجی این باشگاه قرار دارند. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد امید عالیشاه و آدام همتی این 2 بازیکن هستند.

* باشگاه سپاهان از دومین خرید زمستانی خود رونمایی کرد. مهدی ترکمان که چندی پیش قراردادش با پارس جم را یک طرفه فسخ کرده بود به سپاهان پیوست.

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

* روح‌الله سیف‌اللهی، بازیکن فولاد به صورت توافقی از جمع بازیکنان این تیم جدا شد.

* قرارداد محسن طرحانی با گل گهر سیرجان فسخ شد.

سه‌شنبه 10 دی

* شنیده می‌شود باشگاه شهر خودرو قصد دارد محمدرضا خلعتبری و امید عالیشاه را به جمع نفراتش اضافه کند.

* علی عباس،‌ مهاجم عراقی مورد توجه تراکتور قرار دارد و یکی از گزینه‌های این باشگاه برای نیم فصل محسوب می‌شود.

دوشنبه 9 دی

* سایپا قصد دارد در جهت تقویت نفراتش در نقل و انتقالات نیم فصل 4 بازیکن در پست‌های مختلف به خدمت گرفته و بودجه کافی هم برای این کار در اختیار صادقی قرار دارد.

* شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد ایرانپوریان احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی از سپاهان جدا می‌شود. از تراکتور به عنوان مقصد احتمالی وی یاد شده است.

* باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پیشنهادی از پرتغال برای جذب علی علیپور دریافت کرده ولی با آن مخالفت کرده است.

* باشگاه پیکان قصد دارد برای تقویت نفرات خود یک دروازه‌بان در نیم فصل به خدمت بگیرد.

* صحبت‌هایی از احتمال پیوستن محمدرضا اخباری به ذوب آهن شنیده می‌شود. ذوبی‌ها قصد دارند گلر نیمکت نشین تراکتور را به خدمت بگیرند و ممکن است به جای او وحید محمدزاده، مدافع میانی این تیم راهی تبریز شود.

یکشنبه 8 دی

* باشگاه پرسپولیس از علاقه تراکتور به جذب مهدی عبدی خبر داده و اعلام کرد با این موضوع مخالف است.

* خبرهایی از علاقه باشگاه شهر خودرو به جذب مرتضی تبریزی، مهاجم استقلال شنیده می‌شود.

* باشگاه فولاد برای جذب آرمان رمضانی از سایپا درخواست رسمی به این باشگاه داده ولی نارنجی‌پوشان با آن مخالفت کردند.

* باشگاه سپاهان با جذب محمد طیبی، مدافع سابق نفت مسجد سلیمان از اولین خرید زمستانی خود رونمایی کرد.

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

شنبه 7 دی

* صحبت‌هایی از علاقه پرسپولیس به جذب عیسی آل‌کثیر، مهاجم صنعت نفت و آقای گل لیگ برتر شنیده می‌شود.

* معبودی و نریمان‌جهان، دو هافبک ماشین‌سازی به دنبال رضایت‌نامه هستند ولی باشگاه با آن موافقت نکرده و تا زمان مشخص نشدن تکلیف پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بازیکنی جدا نخواهد شد.

* علاوه بر عیسی آل‌کثیر، مهدی مومنی، دیگر بازیکن صنعت نفت هم پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ برتری دارد و ممکن است جدا شود.

جمعه 6 دی

* طبق گفته کالدرون حداقل دو بازیکن جدید در نقل و انتقالات زمستانی جذب خواهند شد. هر دوی این بازیکنان ایرانی خواهند بود و برای تقویت خط حمله پرسپولیس خریداری خواهند شد.

* گفته می‌شود باشگاه تراکتور برای نقل و انتقالات زمستانی یوما سوزوکی مهاجم تیم ملی فوتبال ژاپن را مدنظر دارد که در حال حاضر در تیم سنت ترویدن بلژیک بازی می‌کند. سوزوکی سابقه بازی در تیم کاشیما ژاپن را هم دارد.

پنجشنبه 5 دی

* حسین ماهینی، امید عالیشاه و امیر روستایی جز گزینه های خروجی پرسپولیس هستند و احتمالا در نهایت کالدرون روی نام یکی از آنها خط قرمز خواهد کشید.

* باشگاه استقلال در تلاش است تا آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی سابق خودش را که عضو تیم بن یاس امارات است بار دیگر به خدمت بگیرد.

* سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی یوپن بلژیک و محمد طیبی، مدافع تازه جدا شده از نفت مسجد سلیمان در سبد خرید نیم فصل سپاهان قرار دارند.

* مذاکرات بین عیسی آل‌کثیر و باشگاه تراکتور توسط شخص محمدرضا زنوزی انجام می‌شود. در این میان توافقات کلی انجام شده، اما دو طرف فعلاً مشغول مذاکره بر سر مبلغ قرارداد هستند. همچنین آرمان رمضانی هم دیگر گزینه تراکتور، با این باشگاه به توافقات خوبی رسیده و به احتمال زیاد در روزهای آینده قرارداد خود را امضاء خواهد کرد.

سه‌شنبه 3 دی

* مرتضی خراسانی، محمد محمدزاده، مرتضی آقاجانپور و فرشادمحمدی مهر در کنار روح الله باقری.، مهاجم فصل گذشته استقلال که در ابتدای لیگ نوزدهم به جمع شهرخودروهایی اضافه شد در بین گزینه‌های خروجی شهر خودرو در نیم فصل هستند.

* میلاد باقری، مرتضی تبریزی، رضا آذری، مرتضی آقاخان، علی دشتی، داریوش شجاعیان و محسن کریمی نفراتی هستند که احتمال دارد در پنجره زمستانی نامشان از فهرست استقلال خارج شده تا این باشگاه اجازه اضافه کرد نفرات جدید به جمع خود داشته باشد.

دوشنبه 2 دی

* باشگاه تراکتور صحبت‌هایی برای جذب شهریار مغانلو از پیکان انجام داده است.

* ویلفرد بونی، مهاجم مد نظر پرسپولیس که رزومه خوبی هم دارد طبق گفته مدیر برنامه‌هایش با 250 هزار دلار می‌تواند به این تیم بپیوندد.

شنبه یک دی

* مهدی ترکمان، مدافع چپ پارس جنوبی قراردادش را به صورت یک طرفه با این باشگاه فسخ کرد. گفته می‌شود وی پیشنهادی از یک تیم بالای جدول لیگ برتر دارد.

* باشگاه پیکان با جدایی شهریار مغانلو، سعید واسعی و فراز امامعلی که پیشنهادات خوبی دارند مخالف است.

* میلاد باقری، مدافع استقلال که در تفکرات استراماچونی جایی ندارد درخواست جدایی از این تیم را داده است.

شنبه 30 آذر

* رضا علیاری، میلاد سرلک، نوید عاشوری و حسن جعفری 4 بازیکن نساجی با فسخ قرارداد خود از نساجی جدا شدند. رضا دهقانی و علی شجاعی هم که همراه تیم امید هستند شرایط فسخ قرارداد با نساج‌ها را دارند.

* با تایید باشگاه گل‌گهر، مذاکرات این باشگاه سیرجانی با آیاندا پاتوسی، هافبک سابق استقلال شروع شده و بعید نیست وی به زودی برای قرارداد راهی ایران شود.

* پارس جنوبی جم، تراکتورسازی تبریز، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، استقلال تهران و پرسپولیس با حکم کمیته انضباطی از حضور در نقل و انتقالات محروم شدند.

* از منصور ابراهیم‌زاده به عنوان گزینه جدی هدایت ذوب آهن یاد می‌شود، قرار است کربکندی به عنوان مدیرفنی و رجب‌زاده به عنوان دستیار اول در کنار وی فعالیت کنند.

جمعه 29 آذر

* سه بازیکن ذوب آهن یعنی دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری به دنبال جدایی از این باشگاه و دریافت رضایت‌نامه هستند.

* باشگاه استقلال هم به جمع مشتریان پژمان منتظری اضافه شد و به دنبال بازگرداندن مدافع سابق خودش است. منتظری پیش از این با سپاهان به توافقات اولیه رسیده بود.

پنجشنبه 28 آذر

* مذاکرات تراکتور با دانیال اسماعیلی‌فر جدی‌تر شده و این باشگاه به دنبال بازگرداندن وی به تبریز است.

چهارشنبه 27 آذر

* ویلفرد بونی، مهاجم 31 ساله ساحل عاجی با سابقه حضور در تیم‌های منچستر سیتی و سوانسی مورد توجه پرسپولیس قرار دارد.

* پژمان منتظری با سپاهان به توافق رسید و برای دریافت رضایت‌نامه‌اش از باشگاه الخریطیات به قطر سفر می‌کند و در بازگشت به اصفهان می‌رود تا قراردادش را امضا کند.

* باشگاه ذوب‌آهن پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد با دانیال اسماعیلی‌فر به وی ارائه داده تا مانع جدایی او شود. وی پیشنهاداتی از تراکتور، استقلال، پرسپولیس و سپاهان دارد.

* سپاهانی‌ها قصد دارند امید عالیشاه، بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس را در پنجره زمستانی به خدمت بگیرند.

* رحمان رضایی به عنوان گزینه جدی پارس جم برای هدایت این تیم و جانشینی فراز کمالوند است.

سه‌شنبه 26 آذر

* نیل یداللهی، مدافع چپ ایرانی الاصل که در انگلیس فوتبال بازی می‌کند به زودی در ترکیه با زنوزی دیدار خواهد کرد تا برای پیوستن به تراکتور با وی مذاکره کند.

* ابراهیم توره، مهاجم سابق سپاهان و پرسپولیس با پیشنهاد جدی از تراکتور روبرو شده و در آستانه پیوستن به این تیم است.

* باشگاه ماشین‌سازی قصد دارد یک مهاجم خارجی جذب کند ولی پیش از آن باید مشکل پنجره نقل و انتقالاتی خود را که به دلیل شکایت لوسیانو پریرا بسته شده است برطرف کنند.

* پنج بازیکن نفت مسجد سلیمان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود طبق قانون می‌توانند قرارداد خود را فسخ کرده و جدا شوند.

* باشگاه سپاهان برای تقویت خط دفاع خود به دنبال جذب پژمان منتظری، مدافع سابق استقلال است.

* ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع تراکتور به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری به تیم شاهین پیوست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل