نرخ گوشت گرم گوسفندی در قصابی‌های کرمانشاه کاهش یافت


نرخ گوشت گرم گوسفندی در قصابی‌های کرمانشاه کاهش یافت

کرمانشاه- ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، از کاهش قیمت گوشت گرم گوسفندی در قصابی‌های سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم پنج هزار تومان کاهش یافته است.

مسعود بیگلری روز چهارشنبه به ایرنا افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی در قصابی‌های سطح شهر کرمانشاه از کیلویی ۹۳ هزار تومان به کیلویی ۸۸ تومان کاهش یافته است.

به گفته اوT این کاهش قیمت از امروز چهارشنبه در قصابی‌های شهر کرمانشاه عملیاتی شده است.

در استان کرمانشاه چهار میلیون و ۶۵۰ واحد دامی و بیش از یک هزار و ۳۳۳ واحد دامپروری صنعتی شامل ۷۰۰ واحد مرغداری گوشتی صنعتی، ۱۷۶ واحد گاوداری شیری، ۱۸۱ واحد پرواربندی گوساله و ۲۱۹ واحد پرواربندی بره فعال است.

در استان کرمانشاه سالانه بیش از ۴۵۱ هزار تن انواع محصولات دامی شامل ۳۳۶ هزار تن شیرخام، ۳۶ هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز، ۶۳ هزار و ۸۰۰ تن گوشت طیور، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تن تخم مرغ و چهار هزار و ۸۳ تن عسل تولید می‌شود.

اکنون در استان، سه کشتارگاه صنعتی دام در بیستون، ماهیدشت و کنگاور و ۱۲ کشتارگاه سنتی نیز در مابقی شهرستان‌های استان فعال است.

تشکیل ۱۳ پرونده تخلف اقتصادی در استان

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه در ادامه گفت: بازرسان معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان ۱۳۰ فقره پرونده تخلف اقتصادی به ارزش بیش از ۱۴۴ میلیون تومان تشکیل دادند.

بیگلری افزود: بازرسان این سازمان با حضور فعال در بازار و نظارت و کنترل بر چگونگی عرضه کالا و ارایه خدمات توسط واحدهای صنفی و خدماتی، ۲هزار و ۷۵ مورد بازرسی از واحدهای موردنظر را انجام و پس از شناسایی تعداد ۱۳۰ واحد صنفی متخلف، برای متصدیان این واحدهاف آن‌ها را به‌منظور ادای توضیحات و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

به گفته او، برای متصدیان این واحدها به دلایل گران‌فروشی، تقلب، عدم انجام تعهدات در قبال مصرف‌کنندگان، قاچاق کالا، احتکار، عرضه خارج از شبکه کالا، عدم درج قیمت و ضرر و زیان به اشخاص پرونده تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران