فرماندار ملایر: ملت ایران از انتقام سخت خشنود شدند


فرماندار ملایر: ملت ایران از انتقام سخت خشنود شدند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: سیلی محکم سپاه پاسداران به آمریکا دل 80 میلیون ایرانی را شاد و خشنود کرد و ملت ایران از این انتقام سخت بسیار خوشحال شدند.

قدرت الله ولدی روز پنجشنبه در آیین سالروز ۹ سالگی چاپ نشریه فرهنگ ملایر اظهار داشت: حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عراق تنها سیلی کوچکی بود که پس از این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران، دشمن جرات هیچ اظهار نظری نداشت.

وی افزود: شهادت سردار خوبی‌ها اگرچه داغ بزرگی بر دل مردم ایران است، اما با وجود رهبر معظم انقلاب نگران نیستیم.

فرماندار ویژه ملایر اقدام خباثت بار و بزدلانه آمریکا را نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز آنان دانست و ادامه داد: مسیر پرافتخار ایثار و شهادت سردار رشید اسلام پرقدرت تداوم دارد و خون سردار سلیمانی سرچشمه بزرگی برای مبارزه بی‌امان با دشمنان اسلام است.

ولدی شهادت سردار دل‌ها را وحدت آفرین دانست و بیداری ملتها، خشم مقدس از آمریکا، درخواست خروج آمریکا از منطقه و افزایش وحدت بین ملتها را از دیگر برکت‌های خون شهید سپهبد سلیمانی برشمرد.

معاون استاندار همدان خون شهدا همچون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را موجب استحکام نظام دانست و گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب آنچه مهم است اینکه حضور فساد برانگیز آمریکا در منطقه باید تمام شود و در این عرصه وظیفه ما دشمن شناسی است.

وی همچنین جان باختن شماری از هموطنان‌مان در کرمان و حادثه سقوط هواپیمای ایران- اوکراین را تسلیت گفت و تصویب طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی و مصوبه پارلمان عراق برای خروج آمریکا را از راهبردهای خوب و اثرگذار برشمرد.

فرماندار ویژه ملایر همچنین سالروز هشتمین سال چاپ و نشر نشریه فرهنگ ملایر و ورود به ۹ سالگی این نشریه را تبریک گفت و با اشاره به همزمانی این آیین با شهادت سردار رشید اسلام افزود: فرهنگ و شهادت همیشه برای ما ارزشمند است.

ولدی با بیان اینکه تداوم حیات هشت ساله این نشریه وزین همپای مردم فرهنگ‌مدار این شهرستان مایه مسرت و خوشحالی دانست و عنوان این نشریه به نام "فرهنگ" را زیبنده این شهر و دیار عنوان کرد.

وی ادامه داد: اصحاب فرهنگ، رسانه و نویسندگان این شهرستان با قلم خود همواره سربلندی این شهر و دیار را به جایی رسانده‌اند که شهرها و استانها به وجود این فرهیختگان، نویسندگان و هنرمندان غبطه می‌خورند.

ولدی با اشاره به سختی کار روزنامه‌نگاران و نویسندگان و همچنین مشکلات مالی و تامین کاغذ برای چاپ نشریات، خطاب به فعالان عرصه خبر و رسانه بیان کرد: دوست دارم همیشه جوان باشید.

وی از دستگاه‌های اجرایی و نهادها خواست: تا جایی که می‌توانند از نشریات محلی حمایت کنند و اشتراک بگیرید.

فرماندار ملایر: ملت ایران از انتقام سخت خشنود شدند

فرماندار ویژه ملایر همچنین اقدام شهرداری ملایر برای در اختیار قرار دادن فضایی برای اهل قلم را ستودنی خواند و ابراز امیدواری کرد: نشریه فرهنگ ملایر به روزنامه تبدیل شود، ما نیز در این مسیر از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

ولدی ادامه داد: نشریه فرهنگ و دیگر نشریات ملایر با مردم، دولت و نظام در یک مسیر هستند و از اینکه در شرایط سخت و فضای آلوده‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند، ورود نمی‌کنند، قابل تقدیر است.

ولدی همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهمترین عرصه سیاسی پیش رو دانست و از اهالی قلم، اصحاب فرهنگ و هنر، هنرمندان و روزنامه‌نگاران خواست: برای مشارکت حداکثری و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای به کمک و حمایت شما نیاز داریم.

وی رعایت مر قانون، بی طرفی کامل، تلاش برای حضور حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم را از وظایف ذاتی و مهم برشمرد و تاکید کرد: تا می‌توانید خدمات نظام و دولت را برای مردم بازگو و اطلاع رسانی کنید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز گفت: شهادت سردار سلیمانی قلبمان را جریحه‌دار و غرورمان را خدشه‌دار کرد، اما این انتقام سخت دل‌ هر ایرانی را شاد کرد.

حجت الاسلام طالب ترکاشوند تاکید کرد: این سیلی سخت و کوبنده برای این بود تا دشمنان بدانند این بیشه شیران ولایت پر از قاسم سلیمانی‌ها است.

وی افزود: شهادت سردار بزرگ اسلام یک معجزه و یک ودیعه الهی و مهر تمدید بیمه انقلاب بود و ملت ایران در مبارزه با دشمنان ایستاده‌اند و هرگز از اهداف خود کوتاه نمی‌آیند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: برای حفظ و حراست از جایگاه هنر و هنرمندان این شهرستان دفاع می‌کنیم و فضا برای فعالیت هنرمندان، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر باز است.

فرماندار ملایر: ملت ایران از انتقام سخت خشنود شدند

مدیر مسوول نشریه فرهنگ ملایر نیز افزود: با وجود تنگناهای مالی و کمبود کاغذ، تمام سعی و تلاش ما بر این بود تا حتی یک شماره هفته‌نامه به تاخیر نیفتد.

مراد طاهرنیا بیان کرد: انتظار می‌رود بعد از ۴۰ سال از عمر انقلاب، ملایر صاحب یک روزنامه شود.

وی به فعالیت شورای نویسندگان این نشریه با حدود ۵۰ نفر عضو اشاره کرد و گفت: شورای نویسندگان و خبرنگاران این نشریه بدون هیچ چشم‌داشتی در نوشتن مطالب و مقاله‌های ارزنده به ما کمک می‌کنند و در کنار ما هستند.

طاهرنیا یادآور شد: نشریه فرهنگ ملایر تنها نشریه‌ای است که در شهرهای همجوار توزیع می‌شود و نسبت به انتشار خبر و مصاحبه در برنامه صدای همدان و رادیو فرهنگ ملایر فعالیت دارد.

نشریه فرهنگ ملایر امسال وارد نهمین سال چاپ خود شد و تاکنون موفق به انتشار ۲۳۵ شماره این نشریه شده است.

ملایر دارای سه هفته‌نامه فعال آوای ملایر، طلیعه امید و فرهنگ ملایر است.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معبر پرترافیک «سبدبافان» همدان تعریض شد