پیروزی نماینده کردستان در حساس ترین دیدار لیگ فوتبال بانوان


پیروزی نماینده کردستان در حساس ترین دیدار لیگ فوتبال بانوان

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

پیروزی نماینده کردستان در حساس ترین دیدار لیگ فوتبال بانوانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری ۵ دیدار در شهر‌های مختلف ایران برگزار شد. در این هفته بازی ۲ تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر و آذرخش زاگرس شیراز به دلیل شرایط نامساعد زمین لغو شد و در حساس‌ترین جدال، تیم فوتبال بانوان وچان کردستان از سد سپاهان اصفهان عبور کرد.

نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

وچان کردستان ۲ - سپاهان اصفهان صفر

تیم فوتبال بانوان وچان کردستان در حساس‌ترین بازی این هفته رقیبش را شکست داد و همچنان در جایگاه دوم جدول باقی ماند. اما تیم فوتبال بانوان سپاهان با این شکست به رده چهارم جدول سقوط کرد. الهام فرهمند و سمیه خرمی ۲ گل تیم وچان را وارد دروازه حریف کردند.

ملوان بندرانزلی صفر - شهرداری بم ۶

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با این پیروزی به دوازدهمین برد خود در این فصل دست یافت. این تیم در شهر ملوان حریفش را با ۶ گل شکست داد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند. در این بازی زهرا قنبری کاپیتان تیم بم چهار گل، منا حمودی و فاطمه گرایلی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

آویسا خوزستان صفر - نماینده البرز

نماینده البرز اولین پیروزی خود در هفته نخست نیم فصل دوم را با سرمربی جدیدش مریم ایراندوست تجربه کرد. ایراندوست در فصل گذشته هدایت ملوان را برعهده داشت و اکنون به جمع تیم البرز پیوسته است. در این بازی پرناز حسینعلی زاده و سارا قمی گل‌های این تیم را به ثمر رساندند. گل سارا قمی از روی نقطه پنالتی زده شد.

ذوب آهن اصفهان ۰ - ۳ پالایش گاز ایلام ۲

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با سرمربی جدید خود مژگان مدائم زاده اولین شکست را در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان تجربه کرد. در این بازی تیم پالایش با گل‌های کوثر عنبری، زهرا حاتم نژاد و زهره عینی سه امتیاز این بازی را کسب کردند.

شهرداری سیرجان ۹ - همیاری ارومیه صفر

در پُر گل‌ترین بازی این هفته تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با به ثمر رساندن ۹ گل در بازی مقابل تیم همیاری به جایگاه سوم جدول صعود کرد و از رقیبانش پیشی گرفت. در این بازی هستی فروزنده چهار گل، زهرا علیزاده سه گل و افسانه چترنور ۲ گل برای تیمشان زدند.

بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند