سردار سلیمانی به جای مدیریت، رهبری می کرد


سردار سلیمانی به جای مدیریت، رهبری می کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه شهید سلیمانی انقلابی، دشمن شناس و استکبارستیز بود و خودش را سرباز نظام می‌دانست، گفت: یکی از خصوصیات بارز حاج قاسم این بود که وحدت آفرین بود و به جای مدیریت رهبری می کرد و خودش همیشه در خط مقدم بود.

مصطفی آزادبخت در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دومین یادواره ۱۷ شهید والامقام روستای کرکان از توابع شهرستان ملایر، افزود: سپهبد سلیمانی همه جا را به دنبال شهادت گشت و ما باید بدانیم رسالت این عزیز چه بوده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم فردی عارف، عابد و زاهد بود و نسبت به دستورات دین شناخت کامل داشت، اظهار کرد: او اخلاص به خدا داشت و برای رضایت خدا کار می کرد و تسلیم و مطیع محض ولایت بود. همه این ویژگی ها باعث شده بود تا سردار سلیمانی محبوب دل ها باشد و بنده خاص خدا شود.

آزادبخت با بیان اینکه یکی از کارهایی که دشمن انجام داد تشکیل داعش بود با آنچه خودشان می خواستند و مد نظرشان بود به طوریکه داعش سر سوزنی نه به اسلام اعتقاد داشت و نه به اخلاق پایبند بود، گفت: استکبار امکانات زیادی به داعش داد و پشتیبانی های فراوانی از این گروه کرد تا آنها را به جان مردم بی‌دفاع بیندازد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی توانست در برابر لشگر کفر بایستد و همه نقش های داعش را که دنیای استکبار را پشت خود می‌دید، نقش بر آب کند، افزود: علت کینه و عصبانیت استکبار از سردار سلیمانی و ترور ناجوانمردانه او، انقلابی بود که حاج قاسم در کشورهای عربی به راه انداخت و قلب های مردم منطقه را به هم نزدیک کرد.

آزادبخت با اشاره به اینکه تمام توطئه ها را در منطقه حاج قاسم سلیمانی با هدایت های مقام معظم رهبری در هم شکست و همه نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد، یادآور شد: افتخار می‌کنیم که ۲۵ میلیون نفر در تشییع پیکر پاک حاج قاسم شرکت کردند و همه ما اکنون دل تنگ سردار سرافراز اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه با درایت و فرماندهی مقام معظم رهبری پرچم این انقلاب به صاحب اصلی آن سپرده می شود، تصریح کرد: هر آنچه داریم به برکت خون شهدا است و مسئولان نیز باید قدر این مردم را بدانند و شبانه روز به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درآمد سیم‌ پیچی موتور، نگاهی عمیق به فرصت‌های پنهان صنعتی