تغییر کاربری‌‎ها در سامانه شفاف‌سازی شهرداری همدان درج شود


تغییر کاربری‌‎ها در سامانه شفاف‌سازی شهرداری همدان درج شود

همدان- ایرنا- عضو شورای‌ اسلامی شهر همدان گفت: تغییر کاربری‌ها باید در سامانه شفاف‎سازی شهرداری درج شود تا همگان از وضعیت موجود مطلع شوند.

علی رحیمی‎فر روز یکشنبه در نشست بررسی سامانه شفافیت شورا و شهرداری همدان اظهار داشت: مردم حق دارند از تمامی قراردادها و تغییرات در شهرداری همدان آگاه شوند.

وی اضافه کرد: اطلاع از تغییر کاربری ها بیشترین مطالبه مردم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

رحیمی فر با ابراز رضایت از راه اندازی سامانه شفافیت گفت: این سامانه به شفاف سازی تمامی بخش های شورا و شهرداری می پردازد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: سامانه شفافیت از امروز برای رویت عموم مردم فعال است و همگان می توانند با ورود به آدرس اینترنتی shafaf.hamedan.ir از جزییات مطلع شوند.

کامران گردان افزود: در این سامانه قراردادها، مصوبه ها، مشخصات کارکنان و مدیران، پایه حقوق نیروهای شهرداری و سایر بخش ها موجود است.

وی بیان کرد: این سامانه باید توسط شهرداری بروز رسانی شود تا همگان بتوانند آخرین وضعیت موجود در حوزه شورا و شهرداری را دریافت کنند.

سامانه شفافیت شورا و شهرداری همدان روز گذشته طی مراسمی رونمایی شد.

مشخصات مدیران و کارکنان شورا و شهرداری، بودجه سالانه شهرداری و آخرین گزارش تفریغ آن، اهداف، وظایف، سیاست‌ ها، خط‌ مشی ‌ها و ساختار شهرداری، ساز و کارهای شکایات شهروندان از تصمیمات یا اقدامات شهرداری، انواع اطلاعاتی که در شهرداری همدان نگهداری می‌شود و آیین دسترسی به آنها از بخش های مختلف این سامانه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید